بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۱/۱۵|
      تعداد بازدید: 17441
      انتقال وجه از "تجارت کارت" به کارتهای شتاب اینترنتی شد

      بانک تجارت به عنوان اولین بانک در سطح کشور امکان انتقال اینترنتی وجه به کارتهای شبکه شتاب را فراهم کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با بهره برداری از سامانه درگاه پرداخت اینترنتی در این بانک ، هموطنان عزیز از این پس می توانند خدماتی همچون ثبت نام اینترنتی دانشگاهها از طریق کلیه کارتهای شبکه شتاب ، انتقال وجه اینترنتی از کارت بانک تجارت به تجارت کارت و کارت سایر بانکها در شبکه شتاب ، پرداخت قبوض از طریق تمامی کارتهای شبکه شتاب و ارائه مانده حساب کلیه کارتهای شبکه شتاب را از طریق سایت بانک تجارت به انجام رسانند .

      فراهم آوردن امکان ثبت نام دانشجویان از طریق اینترنت نیازمند انجام اقدامات گسترده جهت تهیه  نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط با این پروژه بوده و با اجرایی شدن طرح ثبت نام اینترنتی در دانشگاههای کشور، دانشجویان عزیز هیچ نیازی برای مراجعه حضوری به بانک نخواهند داشت بلکه از خانه و از طریق موجودی حساب تجارت کارت خود می توانند کلیه هزینه های مربوط به ثبت نام را پرداخت نمایند.

      همچنین به منظور تسهیل انجام عملیات بانکی از طریق اینترنت  ، طراحی نسخه جدید پایگاه اینترنتی این بانک با استفاده از آخرین تکنیک های برنامه نویسی صفحات وب صورت گرفته و شمای ظاهری صفحه نخست وب سایت جدید بانک تجارت به گونه ای طراحی شده که کاربران بتوانند به سادگی از خدمات بانکداری اینترنتی ، خدمات بانکداری الکترونیکی و ... استفاده کرده و به اطلاعات بانکی مورد نیاز از جمله سامانه ساتنا ، انواع سپرده ها و تسهیلات ، خدمات شعب 24 ساعته و سامانه محاسبه نرخ سود سپرده ها دسترسی یابند.

      بانک تجارت همچنین در راستای توسعه و یکپارچه سازی سامانه های ارائه خدمات الکترونیک و افزایش میزان دسترسی مشتریان به این خدمات طرح ایجاد سامانه جامع بانکی (core banking) را در دستور کار خود قرار داده‌‌است.

      در این گزارش آمده است: بانک تجارت یکی از پیشروترین بانکهای کشور در زمینه ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان بوده که از جمله این خدمات می توان به راه اندازی شهرک های بانکداری الکترونیک در محیط های دانشگاهی ، افتتاح شعب الکترونیکی 24 ساعته و راه اندازی سامانه بدون پرسنل الکترونیکی (شعب سبا) اشاره کرد.