بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۲۶|
      تعداد بازدید: 1151
      در جشن غدیر برگزیدگان طرح "باغ آیه ها" معرفی شدند

      در مراسم جشنی که به مناسبت عید غدیر خم در بانک تجارت برگزار شد ، برگزیدگان طرح قرآنی باغ آیه ها معرفی و جوایز خودرا دریافت کردند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که با حضور دکتر داوری مدیرعامل این بانک ، حجت الاسلام والمسلمین ملک محمدی مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر ، اعضای هیات مدیره و جمعی از کارکنان بانک تجارت همراه بود ، دکتر داوری در سخنانی با تبریک فرا رسیدن عید غدیر یادآور شد: برای بانک تجارت توفیق ارزشمندی است که از ابتدای تیرماه سالجاری به جمع خدمتگزاران بنیاد بین المللی غدیر پیوست و این مهم وظیفه مدیران و کارکنان بانک تجارت را برای اشاعه فرهنگ ناب غدیر سنگین تر خواهد نمود .

      حجت الاسلام والمسلمین ملک محمدی نیز با اشاره به ابعاد گسترده واقعه غدیر افزود : هرآنچه تاکنون درباره غدیر گفته اند و شنیده ایم مطمئناً نمی تواند بیانگر عظمت غدیر باشد زیرا غدیر تجلی ولایت، امامت ، انسانیت و روز پیوند انسان با خداست .

      مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر خاطرنشان کرد : تمامی تلاش ما باید بر این اصل استوار گردد که فرهنگ غدیر و اهداف والای آن را ترویج کنیم. روز غدیر را پیامبر اکرم(ص) بعنوان روز شادی و سرور نام نهاده اند.

      حجت الاسلام ملک محمدی افزود :‌ خوشبختانه فضای کشور عزیزمان ایران با آموزه های غدیر در آمیخته و اکنون اعضای هیات دولت ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تمام دستگاههای دولتی بعنوان نمایندگان بنیاد غدیر در مسیر اشاعه این فرهنگ در سطح جامعه حرکت می کنند .

      در بخش دیگری از این مراسم "حسن سلطانی" عضو هیات مدیره بانک تجارت درخصوص برگزاری طرح قرآنی باغ آیه ها خاطرنشان کرد: به همت اداره آموزش و اداره روابط عمومی بانک و به منظور مأنوس شدن هرچه بیشتر خانواده بانک تجارت با قرآن کریم ، طرح باغ آیه ها همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در بین فرزندان همکاران بانک در تهران و شهرستانها برگزار شد . در این طرح فرهنگی که به حفظ سوره های جزء سی ام قرآن اختصاص داشت مجموعاً 1000 نفر از فرزندان همکاران  در سه رده سنی مختلف شرکت داشتند . وی گفت : جوایز این طرح قرآنی نیز مجموعاً شامل 30 کمک هزینه سفر حج، سفربه عتبات عالیات و سفر به مشهد مقدس می باشد که به برندگان در هر یک از مقاطع اهدا گردید.

      پایان بخش جشن عید غدیر در بانک تجارت اجرای برنامه های فرهنگی توسط گروه همسرایی و بین المللی لیله القدر بود .