بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۲۹|
      تعداد بازدید: 1322
      25 "ریو" بانک تجارت برای کردستانی ها
      بانک تجارت جوایز بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه خود در استان کردستان را طی مراسمی در سالن مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به برندگان اهدا کرد.

      در این مراسم که روز پنج شنبه مورخ 25/7/87 با حضور جمعی از مسئولین ادارات دولتی و مشتریان بانک در این استان برگزار شد ، " محمد طاهری" مدیر شعب بانک تجارت در استان کردستان طی سخنانی با ارج نهادن به نیک اندیشی سپرده گذاران قرض الحسنه گفت : بانک تجارت از محل سپرده های قرض الحسنه مشتریان اقدامات موثری را در زمینه اعطای انواع تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، تهیه جهیزیه ، تامین مسکن ، درمان بیماری و ... به انجام رسانده است .

      وی با ارائه توضیحاتی در خصوص تعداد ، بودجه در نظر گرفته شده جوایز و مراحل انجام قرعه کشی افزود : آنچنان که خداوند متعال در قرآن بشارت داده اند کسانی که با خدای خود معامله می کنند پاداش آن که همانا اجر اخروی است را دریافت داشته اند و مسلما برنده واقعی همه مشارکت کنندگان در این اقدام خداپسندانه هستند .

      گفتنی است از مجموع 9800 نفر برنده جوایز بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت در استان کردستان 25 نفر برنده خوش شانس خودروی ریو بودند . همچنین 49 کمک هزینه سفر حج و 43 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات نیز به برندگان اهدا شد .