بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۲/۰۲|
      تعداد بازدید: 4313
      شرکت "آسا پارت" با تسهیلات بانک تجارت افتتاح شد
      با استفاده از تسهیلات بانک تجارت، شرکت آساپارت تولید کننده لنت ترمز و کلاچ انواع خودروهای سبک و سنگین طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنایع و معادن و جمعی از صنعتگران در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم مهندس واعظی معاون وزیر صنایع ومعادن در سخنانی افتتاح هر واحد صنعتی را گامی مهم در توسعه کشور دانست و گفت: حمایت مسئولین و دست اندرکاران از جمله عوامل موثر در راه اندازی صنایع مختلف در اقصی نقاط کشور بوده و خوشبختانه دولت نهم توجه به تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

      معاون وزیر صنایع با اشاره به قابلیت کارخانه آساپارت در تولید لنت های ترمز و کلاچ بدون آزبست افزود: براساس آمار70 درصد آلودگی تهران مربوط به خودروهاست و ایجاد آلودگی  زیان بار ناشی از آزبست لنت ترمز نیز یکی از این موارد است. تولید لنت ترمز و کلاچ بدون آزبست توسط شرکت آساپارت نویدبخش کاهش آلودگی های زیست محیطی خواهد بود. 

      با افتتاح شرکت آساپارت که یکی از طرحهای اقتصادی زودبازده می باشد زمینه اشتغال 120 نفر از هموطنان فراهم شده است.

      بانک تجارت بعنوان تنها بانک کشور با اختصاص چهل و هشت میلیارد ریال از تسهیلات خود در افتتاح این کارخانه مشارکت داشته است.