بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۱/۲۴|
      تعداد بازدید: 2621
      " پیامک " پل جدید ارتباطی بانک تجارت با مشتریان
      در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و یکپارچه سازی کانال های ارتباطی بانک و مشتری، سیستم پیامک در بانک تجارت راه اندازی شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با فعال شدن این ابزار ارتباطی، از این پس مشتریان، مراجعین و کارکنان این بانک می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق شماره 200074 به مرکز جامع اطلاع رسانی این بانک پیامک نمایند. پیش از این بهره مندی از خدمات مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت تنها از طریق ابزارهایی همچون تلفن،تلفن گویا، پست الکترونیک و سایت اینترنتی امکانپذیر بود. از جمله مزایای سیستم پیامک بانک تجارت می توان به تسریع و سهولت در ایجاد ارتباط دوسویه میان بانک و مشتری اشاره کرد.

      این گزارش می افزاید مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت با شماره تلفن 1554 در تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد و شماره تلفن 88852200-021 در سایر شهرستانها پاسخگوی سوالات هموطنان در خصوص مسائل مختلف بانکی می باشد.

      از دیگر امکانات مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت می توان به قابلیت ارسال پیام های الکترونیک برای مشتریان از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانیwww.Tejaratbank .ir و نیز دریافت پیام های صوتی در تمام ساعات شبانه روز اشاره کرد. گفتنی است شماره تلفن 1554- 021 (90 خط) نیز برای تماس هموطنان در دیگر نقاط کشور با این مرکز در نظر گرفته شده است. بنا بر اعلام روابط عمومی بانک تجارت، بزودی هموطنان عزیز از طریق شماره 1554 در تمام نقاط کشور به صورت مستقیم و بدون نیاز به پیش شماره قابلیت اتصال به سامانه جامع اطلاع رسانی بانک تجارت را خواهند داشت