بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۲۰|
      تعداد بازدید: 1287
      بانک تجارت از پرستاران قدردانی کرد
      بانک تجارت با حضور در مراسم بزرگداشت مقام پرستار در محل بیمارستان نیکان غرب با اهدای هدایایی از پرستاران قدردانی به عمل آورد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در بیمارستان نیکان غرب برگزار شد لوح تقدیر دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت از پرستاران قرائت و از تعدادی از پرستاران بیمارستان نیکان غرب تقدیر و همزمان در مراسم دیگری از پرستاران استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد.

      اصغریان رئیس شعبه مستقل مرکزی بانک تجارت در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار و اشاره به حمایت‌های بانک تجارت از صنعت بهداشت و سلامت کشور گفت: مجموعه بیمارستان‌های نیکان به عنوان مشتریان ارزنده بانک به شمار می‌روند و امروز نیز ضمن ابلاغ پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز پرستار امیدواریم در آینده نیز بتوانیم از طریق ارائه خدمات تخصصی و کارآمد پشتیبان و مشاوری مطمئن در امور مالی و بانکی حوزه بهداشت و درمان کشور از جمله مجموعه بیمارستان‌های نیکان باشیم.

      دکتر تابش مدیرعامل مجموعه بیمارستان‌های نیکان نیز در این مراسم که با حضور گوهر خیراندیش هنرمند سینما و تلویزیون همراه بود، ضمن قدردانی از بانک تجارت به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ از این مجموعه بیمارستانی گفت: در روزهای سرنوشت‌ساز احداث و راه‌اندازی بیمارستان نیکان غرب، بانک تجارت همواره با حمایت‌های خود پشتیبان این مجموعه بوده و امروز نیز به واسطه آن تجربه موفق همکاری ما در مسیر منافع دو طرف تداوم دارد.

      در بخشی از پیام دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز پرستار آمده است:

      «... اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک تجارت ضمن ارج نهادن به زحمات و رشادت‌های پرستاران و مدافعان سلامت و ابراز همدردی با خانواده شهدای کادر درمان، فرخنده روز پرستار را به شما تبریک و شادباش عرض نموده و برای تمامی اعضای جامعه شرافتمند پرستاری کشور سعادت دنیوی و اخروی را از خداوند متعال مسالت دارم.»