بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۵|
      تعداد بازدید: 3182
      رحمانی، سومین برنده " MG3" جشنواره پات
      با برگزاری مراسم اهدا جایزه جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش، داریوش رحمانی از مشتریان بانک تجارت به عنوان سومین برنده یک دستگاه خودروی MG3 این جشنواره معرفی شد.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، درمراسم اهدای جایزه سومین مرحله جشنواره پایانه های فروشگاهی ایران کیش (پات95) که صبح روز  یکشنبه چهاردهم شهریور ماه توسط شرکت ایران کیش برگزار شد، داریوش رحمانی به عنوان سومین برنده این جشنواره، جایزه خود را دریافت کرد.
      در ادامه این جشنواره نیز از میان مشتریانی که ازابزارهای موبایلی و اینترنتی این شرکت پرداخت انجام دهند به قید قرعه یک دستگاه خودرو MG3 دیگر اهدا می شود، همچنین درآخرین مرحله این جشنواره نیز یک دستگاه خودرو آئودی  بین پذیرندگان دستگاه های pos این شرکت ،به قید قرعه اهدا خواهد شد.
      جشنواره پات 95، ازبهمن ماه سال94  در بین پذیرندگان دستگاه های pos های بانک در حال برگزاری است و تاکنون به سه نفر از پذیرندگان حقیقی که  از دستگاه های POS شرکت ایران کیش استفاده و امتیاز کسب کرده اند، یک دستگاه خودروی MG3 اهدا گردیده است.
      شرکت ایران کیش یکی از مهم ترین تامین کنندگان خدمات دستگاه های پایانه فروش بانک در کشور بوده و تاکنون بیش از دویست هزار دستگاه pos این شرکت در واحدهای صنفی مشتری بانک تجارت در اقصی نقاط کشور نصب شده است.