بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۳/۲۶|
      تعداد بازدید: 2354
      "تجارت" ستاره‌های سال‌های دور استقلال را شکست داد
      تیم فوتبال پیشکسوتان بانک تجارت در مسابقات دوستانه چهارجانبه صدا و سیما با نتیجه 2 بر یک پیشکسوتان استقلال را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مسابقه که در زمین چمن مجموعه ورزشی سازمان صدا و سیما برگزار شد، محمد نوازی از روی نقطه پنالتی تنها گل استقلال را به ثمر رساند و محمد فضلی و حسین محبت‌نیا گل‌های تیم بانک تجارت را وارد دروازه تیم پرطرفدار استقلال کردند.

      در نیمه دوم این مسابقه بانک تجارت حملات پی در پی استقلال را دفع کرد و با اینکه 30 دقیقه ده نفره بازی را ادامه داد، در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم پرستاره استقلال را مغلوب کند.

      اصغر قهرمانی به عنوان دروازبان و مجید اسدی، فرهاد تجسسی، رضا فاتحی، امید عرض‌پیما، مهدی ریحانیان، سعید تهمتن، محمد فضلی، سیامک داداشی، مصطفی عمادی و حسین محبت‌نیا در مجموع یازده بازیکنی بودند که با مربیگری مجید علیان دروازبان سال‌های دور تیم ملی و سرپرستی هادی تهمک مدیر امور استان‌های ناحیه یک بانک تجارت موفق شدند ستاره‌های استقلال را مغلوب تلاش خود کنند.

      همچنین حسن حاتمی، حسین جمالی، اکبر عباسی، محمد شهرابی، امید احمدی‌پور، علی نادعلی و محمد عزآبادی نیمکت نشینان تیم تجارت در این مسابقه بودند.

      علیرضا بخشی‌پور دروازبان و سیروس دین محمدی، محمد نوازی، علی چینی، ادموند اختر، محمد نوری، بهروز پرورش‌خواه، اصغر رضایی، محمدرضا مهرانپورو عزیزی بازیکنان پیشکسوت و ستاره سالهای دور استقلال بودند که خود را به این بازی رسانده بودند.

      گفتنی است پس از این بازی تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و صدا و سیما به دیدار هم رفتند که در نهایت پرسپولیس موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد.

      به این ترتیب تیم‌های بانک تجارت و پرسپولیس روز چهارشنبه 28 خرداد فینال این مسابقات را برگزار خواهند کرد. همچنین استقلال و صدا و سیما نیز قبل از این بازی بازی رده بندی را انجام خواهند داد.

      مسابقات دوستانه چهارجانبه هرساله به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان صدا و سیما و به مناسبات اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود.