بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۹/۱۱|
      تعداد بازدید: 961
      همایش سراسری دبیران و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت

      همایش سراسری دبیران و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده، معاون ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، اعضای شورای مرکزی و دبیران استان‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این همایش که در مشهد مقدس و در جوار حرم مقدس حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) برگزار شد شرکت کنندگان به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته خود و همچنین برنامه‌ریزی در خصوص راهکارهای پیش روی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

      حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده، معاون ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این همایش با اشاره به اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر 300 آیه در قرآن کریم وجود دارد گفت: رسالت شوراها در وهله اول معرفی فریضه و در مرحله بعدی احیای آن می‌باشد.

      حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده در ادامه با بیان اینکه برخورد فیزیکی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در حیطه قوه قضائیه است گفت: آنچه که مربوط به ما می‌باشد و ما موظف به انجام آن هستیم تذکر لسانی است.

      وی همچنین در سخنان خود با اشاره به اینکه تذکر لسانی وظیفه همگانی می‌باشد افزود: شورایی موفق است که این فرهنگ را در تمام واحدها و در سطح کلیه کارمندانش زنده و احیا کند.

      در ادامه این همایش سیامک دولتی، عضو هیات مدیره و رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت نیز که در این مراسم حضور داشت با بیان اینکه کمیته مرکزی شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت فعالیت‌های خود را در راستای سیاست‌گذاری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پیگیری می‌کند گفت: کار ما یک کار فرهنگی است و تلاش‌های بسیاری برای ابلاغ هرچه بهتر فعالیت‌های خود در سطح کشور کرده‌ایم و انتظار این است که دبیران شورا در استان‌ها با توجه دقیق خود در این خصوص حق مطلب را ادا کنند.

      رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت در ادامه افزود: اقداماتی فرهنگی – ترویجی همچون برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، تبلیغات در سایت بانک، ابلاغ مفاهیم مورد نظر از طریق ماهنامه داخلی بانک و... از جمله فعالیت‌هایی است که بانک تجارت در جهت ابلاغ این فریضه الهی اجرا می‌کند.

      گفتنی‌است شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت متشکل از شورای مرکزی و دبیران استان‌های سراسر کشور می‌باشد و این همایش هرساله در هفته اول ماه محرم که به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر است برگزار می‌شود.