بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۰۲|
      تعداد بازدید: 2076
      عرضه اوراق مشارکت پارس جنوبی در شعب بانک تجارت

      اوراق مشارکت طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی از سوی 262 شعبه منتخب بانک تجارت در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، فروش اوراق مشارکت طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی از پنجم آذر ماه آغاز و به مدت 6 روز کاری ادامه خواهد داشت . سود علی الحساب این اوراق 17درصد در سال بوده که طی مقاطع سه ماهه در شعب فروشنده پرداخت می شود . اوراق مذکور معاف از مالیات بوده و قابل بازخرید در بانک تجارت و سازمان بورس و اوراق بهادار و با نرخ بازخرید مطابق با مدت ماندگاری اوراق با نرخ سود سپرده متناظر بانکی خواهد بود .  

      مدت این اوراق 4 ساله بوده و با مبالغ 2 ، 5، 10 ، 20، 50 ، 100 و 200 میلیون ریالی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .

      هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شعب فروشنده اوراق مشارکت می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.

      همچنین با توجه به اهمیت توافق صورت گرفته میان بانک تجارت و وزارت نفت برای فروش اوراق مشارکت طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی ، تمام شعب بانک تجارت در سراسر کشور پاسخگوی سوالات هموطنان در خصوص فروش اوراق مذکور خواهند بود .

      بانک تجارت در راستای سیاستهای راهبردی خود تاکنون علاوه بر اعطای تسهیلات ارزی و ریالی از طریق صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی امکان استفاده از منابع مالی خارجی را برای شرکتهای فعال در عرصه نفت ، گاز و پتروشیمی فراهم آورده است . این بانک همچنین با فروش دهها هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ریالی و ارزی در تامین مالی پروژهای ملی صنایع نفت و گاز کشور( پارس جنوبی ، شرکت پالایش نفت آبادان ، پتروشیمی فجر و ...) مشارکت نموده است .