بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۲/۲۰|
      تعداد بازدید: 2719
      1554 بانک تجارت به 157 هزار نفر پاسخ داد

      مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت پاسخگوی قریب به 157 هزار نفر از هموطنانی که با این مرکز در سال 89 تماس برقرار کرده اند ، بوده است .

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : این هموطنان علاوه بر تماس با شماره تلفن 1554 از سایر امکانات ارتباطی شامل پست الکترونیک ، سایت اینترنتی بانک تجارت و ارسال پیامک از طریق شماره 200074 سوالات ، پیشنهادات و انتقادات خود را به این مرکز ارسال نموده اند. بیشترین آمار تماسها مربوط به آشنایی با خدمات الکترونیکی بانک تجارت و درخواست راهنمایی چگونگی برخورداری از تسهیلات و خدمات شعب بوده است که نشان دهنده اقبال هموطنان از سامانه های پاسخگویی غیرحضوری است .

      کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت ضمن پاسخگویی به کلیه سؤالات هموطنان در زمینه انواع تسهیلات و خدمات بانک ، شماره تلفن و نشانی واحدهای بانک در سطح کشور ، دریافت نرخ ارز و ... ، انتقادها و پیشنهادهای آنان را از سایر قسمتهای بانک در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری می کنند .

      این مرکز با سابقه پنج سال پاسخگویی ، به منظور ارائه اطلاعات بانکی و دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان بانک راه اندازی گردید که در روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 8 شب از طریق حضور کارشناسان در مرکز و در ساعتهای دیگر از طریق اپراتور گویا و یا ارسال پیام بصورت آفلاین آماده پاسخگویی می باشد .