بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۲/۱۴|
      تعداد بازدید: 1883
      تعداد بازدیدکنندگان وب سایت بانک تجارت ، به دو برابر افزایش یافت

      وب سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir در سال 1389 بیش از سه میلیون و دویست هزار نفر بازدیدکننده داشته است که نشان دهنده رشد 2 برابری بازدیدکنندگان سایت نسبت به سال پیش از آن است .

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: سایت این بانک از ابتدا تا انتهای سال 89 در 3.236.341 نوبت مورد بازدید قرار گرفته است که بیشتر آمار بازدیدکنندگان مربوط به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی با بیش از یک میلیون و نهصد هزار نفر بوده است . همچنین 148 عنوان خبر نیز در طول سال 89 از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت منتشر شده است.

      در ادامه این خبر آمده است : قریب به سه میلیون و سی و دو هزار نفر از بازدیدکنندگان سایت اینترنتی بانک تجارت در داخل کشور ساکن بوده و بیش از دویست و سه هزار نفر نیز در دیگر کشورهای جهان ساکن بوده اند که در این میان بیشترین موارد مراجعه به سایت در کشورهای ایالات متحده آمریکا ، آلمان و بریتانیا به ثبت رسیده است. 

       بر اساس این خبر ، طراحی جدید پایگاه اینترنتی بانک تجارت به منظور سهولت دسترسی به صفحات و اطلاعات با استفاده از آخرین تکنیک های برنامه نویسی صفحات وب صورت گرفته و به گونه ای است که کاربران بتوانند به سادگی ازخدمات بانکداری اینترنتی و شبا استفاده کرده و به اطلاعات بانکی مورد نیاز از جمله آگاهی از سامانه ساتنا، اطلاعات مربوط به انواع خدمات و تسهیلات بانک تجارت ، سامانه محاسبه نرخ سود سپرده ها ، فایل صوتی آخرین اخبار اقتصادی و .... دسترسی یابند. همچنین بانک تجارت لینک سامانه سهام بانک تجارت را در جهت ارائه اطلاعات به سهامداران بانک در سال گذشته راه اندازی نمود .

      گفتنی است وب سایت بانک تجارت تنها پایگاه اطلاع رسانی نظام بانکی کشور است که اطلاعات بانکی را به پنج زبان زنده دنیا (فارسی، عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه) به کاربران ارائه می کند .