بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۱/۰۸|
      تعداد بازدید: 2516
      کاربران"بانکداری اینترنتی" تجارت به یک میلیون و دویست هزار نفر رسید
       

      تعداد مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری اینترنتی تجارت در پایان 89 از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار نفر فراتر رفت .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، مشتریان استفاده کننده از سیستم بانکداری اینترنتی تجارت طی مدت اشاره شده خدمات بانکی مورد نیاز خود همچون انتقال وجه ، پرداخت قبوض ، پرداخت اقساط ، دریافت مانده حساب ، پیگیری قبوض ، پیگیری انتقال وجه و ... را از طریق این سیستم به انجام رسانده اند .

      همچنین تعداد مشتریان موبایل بانک تجارت نیز از 700 هزار نفر در پایان آذرماه 89 به 850 هزار و 182 نفر در پایان اسفند 89 رسیده است که این افزایش نشانگر استقبال مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک تجارت بوده است .

      گفتنی است خدمات بانکداری اینترنتی و موبایل بانک از سرویس های بانکداری الکترونیکی هستند که جهت افزایش سرعت و کارائی در ارائه خدمات بانکی طراحی گردیده و استفاده کنندگان از این سرویسها می توانند بدون مراجعه به شعبه بانک در هر ساعت از شبانه روز از طریق کانال های ارتباطی ایمن عملیات بانکی خود را انجام دهند . سرویسهای فوق برای کلیه حسابهای جاری ، قرض الحسنه و سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت قابل اجرا بوده و مشتریان می توانند برای بهره مندی از این سرویس و دریافت رمز مربوطه به شعبه خود مراجعه نمایند.