|
|
Tejaratbank
صفحه ویژه نابینایان و کم بینایان
|
چهارشنبه 04 مرداد 1396
اخبار / اطلاعیه
    • شما اینجا هستید
         
        • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۷|
          تعداد بازدید: 2527
          رفع اختلال در دسترسی به خدمات الکترونیک بانک تجارت
          روابط عمومی بانک تجارت ضمن عذرخواهی از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک در ساعات اولیه صبح جمعه ، از رفع کامل این اختلال خبر داد.

           در خبر منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است : با توجه به حجم بسیار بالای تراکنش ها در درگاههای پرداخت این بانک ، دسترسی هموطنان عزیز به برخی از خدمات الکترونیک نظیر خدمات دستگاههای خودپرداز و خرید از طریق دستگاههای POS در ساعات پایانی روز پنجشنبه بیست و ششم و جمعه بیست و هفتم اسفندماه با اختلال مواجه شده بود که با تلاش  متخصصین حوزه فناوری اطلاعات این بانک ، مقارن ظهر روز جمعه این مشکل به صورت کامل برطرف شده و دسترسی عادی مشتریان ارجمند به کلیه خدمات الکترونیک بانک تجارت برقرار شده است.