بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • بانکداری شرکتی

      بانکداری شرکتی

      بانکداری شرکتی یکی از واحدهای کسب و کار استراتژیک بانک تجارت به شمار می رود که هدف آن پاسخ به نیازهای بانکی و مالی شرکت ها و سازمانهای بزرگ کشور با بهره گیری از ساختار، مدلها و فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته است. بانک تجارت با سابقه ای درخشان از فعالیتهای بین المللی همواره بستری مناسب برای ارائه خدمات به بازرگانان، شرکت ها و کارآفرینان فراهم کرده و با استفاده از تجربیات گذشته قدمهای محکم در راستای بانکداری شرکتی برداشته است.
      بانکداری شرکتی تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی و خلق راه حلهای بانکی و مالی مناسب، برای پاسخگویی موثر و دقیق به آنها است. در بانکداری شرکتی علاوه بر ارایه خدمات، تسهیلات و تعهدات، مدیریت دریافت ها و پرداختها و…، خدماتی مانند مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی، تامین مالی و خدمات مشاوره ای نیز به مشتریان ارائه می شود. تدابیر اندیشیده شده در نظام بانکداری شرکتی به گونه ای است که تمامی نیازهای مالی و بانکی درقالب خدمات و محصولات قابل ارائه به بهترین، سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن پاسخ داده شده و راه حل های متنوع و اثربخش برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کارمشتریان دراختیار آنها قرار می گیرد.


      تمامی خدمات بانکی که در بخشهای مختلف بانک در حال اجرا است با سرعت بیشتری برای مشتریان بانکداری شرکتی انجام خواهد شد. علاوه بر این خدمات تخصصی مرتبط با هر گروه از مشتریان در قالب بسته های پیشنهادی به مشتریان ارائه می شود.

      اینترنت بانک حقوقی ویزه مشتریان ارزنده(فرا):

      تمامی خدمات بانکی که در بخشهای مختلف بانک در حال اجرا است با سرعت بیشتری برای مشتریان بانکداری شرکتی انجام خواهد شد. علاوه بر این خدمات تخصصی مرتبط با هر گروه از مشتریان در قالب بسته های پیشنهادی به مشتریان ارائه می شود.

      مدیریت پرداخت سود سهام شرکت ها:

      بانک تجارت با شبکه گسترده شعب خود آماده ارائه سرویس به سهامداران شرکت ها برای دریافت سود سهام است. همچنین امکان واریز سود به حساب سهامداران بدون مراجعه آنها به شعبه نیز فراهم است.

      وب سرویس ها:

      امکان ارائه خدمات متنوع در قالب وب سرویس نظیر ( صورتحساب ، استعلام شماره شبا و ... )


      انواع کارت قابل ارائه به مشتریان شرکتی :

      کارت مجازی:

      کارت مجازی این امکان را به شرکت ها می دهد که وجوه حاصل از فروش کالا یا محصولات خود را از طریق انتقال وجه کارت به کارت از خریداران دریافت کنند. این کارت وجود فیزیکی نداشته و صرفا یک شماره کارت مجازی و الکترونیکی است.

      انواع کارت برای ارائه به پرسنل شرکت ها :

      کارت نقدی :

      این کارت بر اساس درخواست مشتریان حقیقی صادر می شود و دارای قابلیت استفاده در شبکه شتاب و شاپرک بوده و تمامی سرویس های مرتبط با کارت برای آن فعال است.

      کارت خرید :

      صدور کارت خرید به صورت اختصاصی برای هر یک از پرسنل با قابلیت شارژ مجدد در فواصل زمانی مختلف حسب درخواست شرکت برای واریز وجوه ارزاق اختصاص یافته به پرسنل شرکت ها امکان پذیر است. این کارت ها صرفا قابلیت خرید از طریق پایانه های فروشگاهی بانکهای عضو شتاب را خواهند داشت.

      کارت هدیه :

      این نوع کارت به صورت بی نام و غیر قابل شارژ مجدد با مبلغ معین به صورت تکی و یا گروهی صادر می شود.
      حسب درخواست شرکت امکان چاپ کارت با طرح و متن خاص امکان پذیر است.

      کارت هیبرید:

      این گونه کارت ها ترکیبی از کارت بانکی ( نقدی یا خرید) و تراشه هوشمند هستند که علاوه بر استفاده در شبکه شتاب و شاپرک، قابلیت استفاده در پرداخت های خرد ( حوزه کارت شهروندی ، کیف پول و...) و همچنین استفاده در اتوماسیون های داخلی سازمان ها ( سامانه های ثبت ورود و خروج ، سلف و ... )را دارا است.


      آسان خرید شرکتی:

      این سرویس برای پرسنل شرکتها در نظر گرفته شده است به این صورت که شرکت به عنوان رکن ضامن ، ضمانت پرداخت اقساط پرسنل خود را عهده دار شده و آنها را در شبکه آسان خرید تعریف کرده و اعتبار به این پرسنل با توجه به حقوقشان تا سقفی که توسط شرکت حداکثر تا 2.000.000.000 ریال تعیین می شود تخصیص می یابد.

      درگاه پرداخت اینترنتی :

      بستری است امن برای تسهیل امور مربوط به تسویه مالی شرکتها با ذینفعان خود از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که قابل استفاده توسط شرکت هایی است که محصولات یا خدمات خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش به مشتریان ارائه می کنند .

      شناسه پرداخت :

      این سرویس برای شرکت هایی در نظر گرفته شده است که نیاز به شناسایی مبالغ واریزی به حساب خود را دارند . این دسته از مشتریان با استفاده از شناسه پرداخت انحصاری خود که شامل اطلاعاتی نظیر( کد ملی خریدار، شماره فاکتور ، شهر و ... )است، مبالغ واریزی را شناسایی می کنند. شایان ذکر است امکان کنترل صحت شناسه وارد شده در همه درگاه های حضوری ( شعبه ، دستگاه خود پرداز ) و غیر حضوری( درگاه پرداخت ، POS، بانکداری اینترنتی، همراه بانک )قابل انجام است.

      پایانه های فروش

      بستری است امن برای تسهیل امور مربوط به تسویه مالی شرکت ها با ذینفعان خود از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که متناسب با مدل کسب و کار مشتریان در انواع مختلف (بی سیم ، LAN,PCPOSو... ) در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت قابل ارائه است.

      محصولات و خدمات مالی غیر بانکی :

      تمامی خدمات و محصولات مالی ذیل به مشتریان شرکتی ازطریق کارشناس ارتباط با مشتریان ارائه می شود:

      تامین مالی :

      ارائه مشاوره به شرکت ها برای تعیین مناسب ترین روش تأمین مالی: طراحی و توسعه ابزارهای نوین تأمین مالی برای شرکت ها براساس ساختار دارایی و بدهی آنها شامل ابزارهای ساختار یافته، اوراق بهادار بیمه ای، اوراق رهنی، اوراق مضاربه، اوراق منفعت و...
      انجام فرآیند پذیره نویسی، تضمین فروش و بازارگردانی انواع اوراق بهادار اسلامی نظیر اوراق سهام، اوراق مشارکت،اوراق اجاره صکوک اوراق مرابحه، گواهی سپرده خاص ریالی و ارزی، اوراق مضاربه و...
      تأمین مالی پروژه ها از طریق صندوق های پروژه محور
      تأمین مالی پروژه های زیرساختی در بخش انرژی
      تأمین مالی بین المللی برای شرکت ها
      تأمین مالی شرکت های سهامی خاص از طریق صندوق های سهامی خاص
      ارزش گذاری اوراق بهادار
      مدیریت صندوق های سرمایه گذاری

      خدمات کارگزاری :

      معاملات اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس و فرابورس
      معاملات کالاهای پذیرفتهشده در بورس کالا
      معاملات قراردادهای آتی در بورس اوراق بهادار و بورس کالا
      بازارسازی و بازارگردانی اوراق بهادار و کالای پذیرفته شده در بورس کالا
      معاملات بورس انرژی
      خدمات سبدگردانی اختصاصی
      معاملات اینترنتی سهام
      ارائه خدمات معاملات برخط
      مشاوره و انجام امور اجرایی برای پذیرش اوراق بهادار یا کالا در هر یک از بورس ها و بازارهای خارج از بورس به نمایندگی از ناشر یا عرضه کنندگان کالا.

      خدمات بیمه ای :

      خدمات بیمه ویژه مشتریان شرکتی:

      بیمه باربری
      بیمه های مهندسی
      بیمه های مسئولیت
      بیمه اتومبیل
      بیمه آتش سوزی
      بیمه های انرژی

      خدمات بیمه ویژه پرسنل شرکت ها:

      بیمه عمر
      بیمه زندگی
      بیمه درمان
      بیمه نامه حوادث

      خدمات ارزی و صرافی :

      خرید و فروش ارزهای معتبر
      صدورحواله های ارزی به تمام نقاط جهان
      تبدیل ارز
      ارائه خدمات مشاوره ای توسط مدیران مجرب
      ارسال حواله بدون نیاز به حضورمشتری درمحل صرافی

      خدمات لیزینگ :

      لیزینگ یا اجاره اعتباری کمک فروش
      لیزینگ اهرمی یا اجاره اعتباری سهجانبه
      لیزینگ خرید و اجاره مجدد
      کمک به توسعه فروش شرکت ها

      خدمات مشاوره شرکتی :

      یکی از مهمترین خدمات بانکداری شرکتی، ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان است. کارشناسان خبره بانکداری شرکتی با ارزشآفرینی برای مشتریان شرکتی، آماده ارائه هرگونه خدمات مشاورهای برای بهبود کسب و کار، اصلاح ساختارها و عملکردهای مالی، بر حسب رتبه و اعتبار مشتریان بانکداری شرکتی هستند.

      شاخص های ورود شرکت های بزرگ به بانکداری شرکتی :

      درآمد عملیاتی شرکت بر اساس آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده بالاتر از 5.000 میلیارد ریال باشد.
      شاخص صورت جریان وجوه نقد شرکت بر اساس آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده بالاتر از 10.000 میلیارد ریال باشد.
      شاخص میانگین سالانه مانده حسابهای ارزان قیمت شرکت نزد بانک تجارت بالاتراز 500 میلیارد ریال باشد.

      راه های ارتباط:
      تماس با اداره بانکداری شرکتی
      تلفن : 66483571/2-021
      دورنگار: 66483570-021
      نشانی : خیابان طالقانی – حدفاصل خیابان ولیعصر و حافظ – شماره 402 – ساختمان معاونت مشتریان بانکداری شرکتی و تجاری

      تامین مالی زنجیره ای (SCF)
      سامانه مدیریت پرداخت سامانه اکوتام

      آخرین تاریخ به روزرسانی: مهرماه 1401