بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • بانک تجارت و مسئولیت های اجتماعی مسئولیت اجتماعی شرکتی مفهومی است که امروزه در دنیای کسب و کار کاربرد فراوانی دارد و هدف نهایی آن توجه به مسئولیتهای شرکت و پایداری کسب و کار آن است. شهروندی شرکتی، عمدتا به فعالیت های بشر دوستانه و توسعه جوامع اشاره دارد؛ در حالی که مسئولیت اجتماعی شرکتها فعالیت هایی فراتر از الزامات قانونی شرکت است و به منظور یکپارچه کردن اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی شرکت در راستای استراتژی سازمان ها انجام شده و به مثابه یک سیستم عمل می کند. بانک تجارت طی سالهای اخیر کوشیده است تا ضمن رعایت اصول اخلاق حرفه ای، به مسئولیت های اجتماعی و ملی خود نیز عمل کند. این بانک با تطبیق مسئولیت‌های اجتماعی خود با آرمان‌های جهانی توسعه پایدار، گامی نو در راستای توسعه پایدار بومی برداشته است.

      اقدامات بانک تجارت در راستای مسئولیت اجتماعی: کمک به کمیته امداد امام خمینی، کمک به ستاد دیه جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به سازمان بهزیستی کشور، کمک به موسسه خیریه کهریزک، کمک به برنامه جهانی غذا، کمک به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، احداث مدرسه و کانکس آموزشی در شهرستان سرپل ذهاب، ساخت خانه بهداشت روستایی، حمایت از رویدادهای علمی دانشگاهی، اعطای تسهیلات به کسب و کارهای کوچک و متوسط، ترویج پویش های مردمی سه شنبه های بدون خودرو، ارتقای سطح کیفی خدمات الکترونیک، تسهیلات تعویض تاکسی های فرسوده، حمایت از جشنواره بین المللی فیلم سبز، همکاری با سازمان حفاظت از محیط زیست، تسهیلات بافت فرسوده و مسکن مهر و...

      مشارکت بانک در طرح های عمرانی

      تصور پیشرفت و توسعه صنعت کشور بدون حضور و حمایت بانکها قایل تصور نیست. بانکها نقش عمده ای در پیشرفت تمام صنایع کشور در زمینه های مختلف ایفا کرده و در آینده نیز باید این نقش حمایتی را با شدت و سرعت بیشتر تداوم دهند. بانک تجارت به عنوان یکی از پنج بانک بزرگ ایران افتخار دارد که با مشارکت در اجرای بزرگترین طرح های ملی و زیربنایی در رشد ، شکوفایی و بالندگی اقتصاد و صنعت کشور حضوری ارزشمند داشته و بدیهی است که هر یک از این طرح ها تاثیر به سزایی بر اشتغال زایی و توسعه محلی کشور داشته است. اعطای تسهیلات برای اجرای طرح های مختلف در حوزه صنعت حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، همکاری با صنایع حوزه انرژی شامل پروژه های عظیم آب رسانی ، نیروگاه ها ، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، تعامل نزدیک با صنایع مس ، فولاد و سیمان ، حمایت از جامعه دانشگاهی و مشارکت در ارتقای زیر ساخت های بیمارستان ها و شبکه بهداشت و درمان از جمله مهمترین اقدامات بانک تجارت در این حوزه است.