بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۱/۱۷|
      تعداد بازدید: 1419
      فاز دوم بانکداری اینترنتی شرکتی بانک تجارت اجرایی شد

      با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر، بانک تجارت فاز دوم بانکداری اینترنتی شرکتی خود را به مرحله اجرا درآورد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با عملیاتی شدن این فاز خدماتی همچون قابلیت نام‌گذاری حساب‌ها، قابلیت گروه‌بندی حساب‌ها، انتقال وجه به حساب‌های شخصی و همچنین امکان سرویس تهیه گزارش‌های مدیریتی برای مشتریان بانکداری اینترنتی این بانک فراهم شد.

      بر اساس این خبر کاربران بانکداری اینترنتی شرکتی بانک تجارت همچنین می‌توانند وجوه مورد نظر خود را به حساب‌های مشخص شده انتقال دهند. این خدمت مخصوص مشتریانی است که دارای حساب‌های متعدد در بانک تجارت بوده و می‌بایست هر روزه حساب‌های خود را بررسی کرده و عملیات واریز و برداشت خود را مدیریت کنند.

      همچنین مشتریان بانک تجارت که روزانه چک‌های متعددی را صادر می‌کنند، می‌توانند با استفاده از امکانات این سرویس عملیات بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند. از دیگر امکانات سرویس اینترنت بانک مشتریان ویژه وجود امکان شخصی سازی سیستم طبق نظر مشتری، ارائه گزارش‌های مدیریتی و انتقال وجه به حساب‌های مختلف بدون محدودیت مبلغ است.

      گفتنی است به زودی با اجرایی شدن فازهای بعدی بانکداری اینترنتی شرکتی بانک تجارت، مشتریان می‌توانند از سرویس‌ها و امکانات پیشرفته‌تر این بانک استفاده نمایند.

      بنابر اعلام روابط عمومی بانک تجارت مشتریان این بانک جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس حاصل نموده و از جزئیات این خدمات جدید مطلع شوند.