بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۸/۲۷|
      تعداد بازدید: 1965
      برگزاری دومین سمینار مدیران بانک تجارت در سال 91

      دومین سمینار مدیران بانک تجارت در سال 91 با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران امور و شعب بانک تجارت در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر فلاح مدیر عامل با اشاره به آغاز ماه محرم و آیات سوره "والفجر"  ابراز امیدواری کرد، اعضای خانواده بزرگ بانک تجارت با تاسی به حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم موفق عمل کنند.

      وی با بیان اینکه جبران کاهش درآمدهای ارزی بانک به‌دلیل محدودیت‌های تحریم، هوشمندی و تلاش مضاعفی را می‌طلبد گفت: مشتریان شرکای تجاری ما هستند و تلاش برای تعامل با آنها و ایفای تعهدات، نقشی تعیین کننده در آینده بانک دارد.

      دکتر فلاح در ادامه استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه‌های انرژی، معادن و صادرات را از جمله اولویت‌های پیش روی بانک دانست و افزود: باید با استفاده از اینگونه امکانات سرمایه‌گذاری را در برنامه‌های اصلی خود قرار دهیم.

      مدیرعامل بانک تجارت، با اشاره به حساسیت‌های حوزه IT ، غلبه بر چالش‌های بانک در این حوزه را بسیار حیاتی اعلام کرد و گفت: باید تلاش کنیم ضمن استفاده کامل از امکانات فعلی، توسعه سریع و اصولی در حوزه IT را پیگیری کنیم.

      وی افزود: چابکی و چالاکی بانک در راستای فرصت‌های پیش رو باید افزایش یابد تا به این ترتیب سرعت در شناسایی فرصت‌ها و استفاده از آنها دوچندان شود.

      دکتر فلاح اعتماد مشتریان را سرمایه‌ گرانسنگ بانک دانست و افزود: این اعتماد ارزشمند به آسانی به‌دست نیامده است و باید هوشیار باشیم ضمن ارج نهادن به این مهم، با توانی دوچندان در حفظ و ارتقاء آن بکوشیم.

      مدیرعامل بانک تجارت در پایان افزود: دلسوزی، تجربه، سختکوشی، هوشمندی، نظم و آداب‌دانی کارکنان، فرصتی برای تعالی و پیشرفت بانک است که باید قدردان این عزیزان باشیم و از آنها می‌خواهیم تا فرصت‌های بکر و نوپا را شناسایی و معرفی نمایند.