بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۲/۲۴|
      تعداد بازدید: 2093
      بانک تجارت سازمان پیشرو در بهره وری

      بانک تجارت در سومین دوره جایزه ملی بهره وری 1404 موفق شد لوح سازمان پیشرو در بهره وری را دریافت کند .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در این همایش که با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، قائم مقام وزیر دفاع ، معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمع کثیری از اقتصاددانان کشور حضور داشتند، بانک تجارت توانست در بین 89 سازمان لوح سازمان پیشرو در بهره وری را دریافت نماید. محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی به نمایندگی از مدیر عامل بانک تجارت این جایزه را دریافت کرد.

      گفتنی است 89 سازمان از حوزه های مختلف انرژی ، خدمات ، صنعت و پولی و بانکی در این ارزیابی شرکت داشتنه اند. معیارهای ارزیابی در سومین دوره جایزه بهره وری 1404 در دو حوزه جهاد اقتصادی و بهره وری بوده است . در بخش ارزیابی شاخص بهره وری ، شاخص بهره وری کل عوامل تولید ، شاخص بهره وری سرمایه و بهره وری نیروی کار و در سطح زیرساختی سهم منابع تخصیص یافته به برنامه های ارتقاء بهره وری از کل منابع هزینه سازمانها مورد بررسی قرار گرفته است .

      بانک تجارت پیش از این موفق به دریافت جایزه بین المللی ستاره الماس کیفیت ، جایزه مدیریت مالی ، حلقه ارجان و تندیس رضایتمندی مشتریان در جشنواره ملی سپاس شده بود .

      همچنین موسسه بین المللی Capital Intelligence یکی از معتبر ترین موسسات اعتباری بین المللی ، برای سومین سال متوالی توانمندی مالی بانک تجارت در مواجهه با ریسک اعتباری را تایید کرده است .