بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۰/۰۳|
      تعداد بازدید: 1492
      امضاء تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و سازمان ثبت احوال کشور

      با امضاء تفاهم نامه ای بین مدیر عامل بانک تجارت و رئیس سازمان ثبت احوال کشور ، دو سازمان برای گسترش همکاری های خود توافق کردند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این تفاهم نامه که به امضاء مجید رضا داوری مدیر عامل بانک تجارت و محمد ناظمی اردکانی رئیس سازمان ثبت احوال کشور رسیده است دو سازمان برای برقراری امکان بهره برداری از سامانه استعلام الکترونیکی به توافق رسیده اند . انعقاد این تفاهمنامه در راستای اجرای قانون الزام اختصاص شماره ملی و کد پستی برای کلیه اتباع ایرانی و بهره برداری از سامانه استعلام الکترونیکی هویت ملی صورت گرفته است.

      بر اساس این تفاهم بانک تجارت پایگاه اطلاعاتی خود را جهت دریافت یا تطبیق شماره ملی به سازمان ثبت احوال اعلام می کند که اینکار به منظور افزایش سرعت و سهولت در ارائه خدمات بانکی به هموطنان اتخاذ گردیده است. سازمان ثبت احوال نیز پس از وصول اطلاعات نسبت به تایید یا ابلاغ شماره ملی اقدام می نماید . این سازمان همچنین مستندات آموزشی لازم را جهت استفاده بهینه از سامانه کاربران بانک قرار خواهد داد .

      پیش از این بانک تجارت از کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی خود دعوت کرده بود تا جهت تکمیل اطلاعات حسابهای خود نزد این بانک با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به نزدیکترین شعبه بانک تجارت مراجعه کنند .