بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۲۶|
      تعداد بازدید: 3862
      خدمت رسانی بانک تجارت به دو میلیون و یکصدهزار خانوار در طرح هدفمندی یارانه ها

      بانک تجارت با واریز بیش از 37 هزار میلیارد ریال وجه نقد به بیش دو از میلیون و یکصدهزار حساب یارانه ای معرفی شده ازسوی هموطنان گام بلندی در پیشبرد طرح هدفمندی یارانه ها داشته است .

      محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت روز شنبه با اشاره به فرا رسیدن بیست و هشتم آذرماه و سالگرد ابلاغ طرح هدفمندی یارانه ها اظهارداشت : ازآغاز عملیات اجرایی این طرح از سوی دولت ، بانک تجارت کلیه اقدامات لازم را جهت تسهیل برخورداری هموطنان از یارانه نقدی در شعب این بانک به انجام رسانده است .

      غفوری با اشاره به معرفی بیش از دو میلیون و 133 هزار حساب در بانک تجارت برای دریافت یارانه نقدی از سوی سرپرستان خانوار خاطرنشان ساخت : طی ده مرحله از تخصیص یارانه نقدی توسط دولت بیش از 37 هزار  و ششصد و هشتاد میلیارد ریال مبلغ واریزی به این حسابها در اختیار هموطنان قرار گرفته است. رئیس اداره روابط عمومی در ادامه گفت : تجهیز و افزایش سقف بیمه دستگاه های خودپرداز ، بررسی و رفع مشکل کمبود نقدینگی در شعب و افزایش ساعات کار واحدهای بانک از جمله مهمترین اقداماتی است که در این خصوص اجرایی شده است .

      غفوری با اشاره به اینکه تغییر زمان واریز یارانه نقدی به اواسط ماه بخش مهمی از مشکلات شعب بانکها در پرداخت یارانه نقدی به هموطنان را مرتفع ساخته است یادآور شد : تشویق و آموزش مشتریان بانک به دریافت یارانه نقدی خانوار از طریق ابزارهای الکترونیک از جمله مهمترین اقدامات بانک تجارت اجرای بهتر این طرح بوده است . همچنین بانک تجارت در راستای اجرای مطلوب طرح هدفمندسازی یارانه ها و به منظورتشویق مشتریان جهت حفظ مبالغ واریزی به حسابهایشان جوایز ارزنده ای درنظر گرفته است .

      سخنگوی بانک تجارت با اشاره به همراهی کامل این بانک با برنامه های دولت در طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت : بانک تجارت در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و به منظور کمک به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور بالغ بر 1500 میلیارد ریال تسهیلات به مالکین وسائط نقلیه عمومی شامل اتوبوس های شهری و بین شهری ، مینی بوس و کامیونت شهری پرداخت نموده است.