بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۲۲|
      تعداد بازدید: 2385
      برگزاری سی و دومین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت

      بانک تجارت دوره جدید جذب سپرده های قرض الحسنه را در شعب خود آغاز کرد .

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، ضمن تقدیر از کلیه دارندگان حساب قرض الحسنه جهت مشارکت در این امر خداپسندانه طی دوره های گذشته افزود: در سی و دومین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه این بانک نیز صدها هزار جایزه نقدی و غیرنقدی به دارندگان این حساب تعلق خواهد گرفت که تعداد و تنوع این جوایز متعاقباً از طریق رسانه های گروهی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

      حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی این حسابها دویست هزار ریال بوده و به ازای هر پنجاه هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای مشتریان منظور خواهد شد. همچنین حداقل موجودی برای حسابهای پس انداز ارزی 100 دلار و به ازای هر 100 دلار و معادل آن به سایر ارزها 2 امتیاز منظور می گردد .

      بر این اساس به دارندگان حساب قرض الحسنه نزد این بانک از ابتدای خرداد سالجاری امتیاز تعلق گرفته و آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در این دوره از قرعه کشی نیز پایان اسفندماه تعیین گردیده . زمان انجام قرعه کشی این حسابها نیز نیمه دوم خرداد ماه سال 1391 اعلام شده است .

      روابط عمومی بانک تجارت همچنین از هموطنان عزیز خواسته است که از هم اکنون با افتتاح حساب قرض الحسنه علاوه بر کسب امتیاز بیشتر برای قرعه کشی این دوره ، بانک تجارت را در اعطای بهینه تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های ازدواج ، درمان بیماری ، ایجاد اشتغال و ... یاری نمایند.