بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۰۸|
      تعداد بازدید: 1565
      برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان بانک تجارت

      بسیجیان بانک تجارت با حضور در صبحگاه  مشترک انتظامات و بسیج این بانک و همچنین گردهمایی بزرگ بسیجیان بار دیگر با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت همایش بزرگ بسیجیان این بانک که درمحل هتل انقلاب تهران برگزار شد، سردار دکتر جوانی معاون سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان بانک تجارت اظهار داشت : بسیجی بودن یک افتخار است و باید سعی کرد این افتخار را تا آخر عمر حفظ کرد و دیگران را نیز به این امر دعوت کرد.

      وی با اشاره به پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال 67 افزود : ایشان از بسیج بعنوان مدرسه عشق و بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه اسلامی یاد کردند . بسیجی آن کسی است که در صحنه های گوناگونی که لازم است با استکبار مبارزه شود می ایستد و از تفکر و مرزهای کشور خود دفاع می کند .یکی از ویژگیهای بسیجیان با بصیرت بودن است . بابصیرت بودن به معنای داشتن قدرت تحلیل و تشخیص صحیح و شناخت درست ازمسائل است .

      در مراسم صبحگاه انتظامات و بسیج بانک تجارت نیز صالحی مدیر امور حراست این بانک از رشادتهای بسیجیان در دفاع 8 ساله به جهانی بودن آرمانهای امام راحل تقدیر کرد و گفت : وجود 40 شهید و بیش از 3 هزار جانباز و ایثارگر در بانک تجارت مایه افتخار و سرافرازی کارمندان بانک تجارت است .

      در این مراسم همچنین عسگری،فرمانده پایگاه بسیج بانک تجارت گزارشی ازمهمترین برنامه ها و عملکردهای این پایگاه ارائه کرد .