اهداء تندیس رضایتمندی مشتریان به بانک تجارت
بانک تجارت تندیس رضایتمندی مشتری در بخش ارائه خدمات را از همایش طرح ملی سپاس دریافت کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در دومین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور بانک تجارت با کسب 91 درصدی رضایتمندی مشتریان مطابق با نظرسنجی های صورت گرفته موفق به دریافت تندیس این حوزه در بخش ارائه خدمات شد .
محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت به نمایندگی از مجیدرضا داوری مدیر عامل این بانک تندیس را از دبیر طرح ملی سپاس دریافت کرد .
دومین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور با هدف ارج نهادن به ارتقاء کیفیت در تولید خدمات و مدیریت طراحی و با مشارکت عینی تولید کننده و مصرف کننده سازماندهی شده بود . در این اجلاس که با حضور مدیران برتر از سازمانها ، شرکتها و بانکهای برتر همراه بود از سازمانها و شرکتهای موفق در ارائه خدمات به مردم تقدیر بعمل آمد .