بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۸/۱۰|
      تعداد بازدید: 1728
      در جشنواره روابط عمومی های برتر از بانک تجارت تقدیر شد

      روابط عمومی بانک تجارت موفق به اخذ تندیس بهترین ارتباط مردمی در جشنواره بین المللی روابط عمومی های برتر شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این جشنواره که در روزهای هشتم و نهم آبان ماه در محل سالن همایشهای صدا و سیما و با حضور روابط عمومی های سازمانها ، شرکتها و بانکها همراه بود ، لوح تقدیر و تندیس رتبه دوم بهترین روابط عمومی در سطح ملی به روابط عمومی بانک تجارت اهدا گردید .

      در گزارش ارائه شده از سوی بانک تجارت به دبیرخانه جشنواره بین المللی روابط عمومی برتر به اقدامات گسترده این بانک در زمینه توسعه ارتباط مردمی اشاره شده است .

      از جمله اقدامات بانک تجارت در این زمینه می توان به انتشار بیش از 140 عنوان خبر در روزنامه ها و پایگاه های اطلاع رسانی کشور طی سال 89 اشاره کرد . پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir نیز امکان دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات بانکی را به شکل بسیار ساده و سریع برای کاربران خود فراهم کرده که از جمله مهمترین آیتم های اطلاع رسانی این سایت می توان به سامانه آنلاین نرخ ارز ، پادکست خبری روزانه ، انتشارات بانک و ... اشاره نمود .

      مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 نیز در تمام ساعات شبانه روز دریافت کننده پیامها و شکایات مشتریان بوده و کارشناسان این مرکز در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ لازم برای تمام تماسهای مشتریان فراهم می نمایند.
      گفتنی است بانک تجارت تنها بانکی است که در زمینه ارتباط مردمی این جشنواره موفق به کسب رتبه شده است . جایزه برگزیده بهترین ارتباط مردمی در سطح ملی نیز به روابط عمومی شبکه خبر اهدا شد .