بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۷/۲۶|
      تعداد بازدید: 26152
      افزایش سقف انتقال وجه ساتنا در اینترنت بانک تجارت

      بانک تجارت در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و بهره مندی بیشتر مشتریان از بانکداری اینترنتی ، سقف انتقال وجه از طریق ساتنا را تا 500 میلیون ریال افزایش داد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت حداکثر سقف انتقال وجه سامانه ساتنا از هر حساب در یک شبانه روز در محیط اینترنت بانک تجارت که پیش از این 60 میلیون ریال بود ، به 500 میلیون ریال افزایش یافته است .

      هموطنان و همچنین مشتریان بانک تجارت به منظور بهره مندی از سرویس ساتنا و انتقال وجه از حسابهای کارت و جاری سحر خود به حسابهای نزد سایر بانکها با مراجعه به وب سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و ورود به لینک بانکداری الکترونیک ، سیستم جدید بانکداری اینترنتی را از طریق سرویس بانکداری اینترنتی انتخاب کرده و با انتخاب گزینه تکمیل اطلاعات و فرم تکمیلی خود را ارسال نموده و پس از تایید اطلاعات ازسوی سازمان ثبت احوال از سوی بانک تجارت ، مشتریان می توانند از سرویس بانکداری اینترنتی این بانک بهره مند شوند .

      هموطنان گرامی می توانند برای آگاهی بیشتر به سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.