بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۷/۱۱|
      تعداد بازدید: 1593
      دیدار مدیرعامل بانک تجارت با استاندار اردبیل

      استاندار اردبیل در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت از عملکرد این بانک در بخش های مختلف اقتصاد کشور قدردانی کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این ملاقات که در پی حضور مدیرعامل بانک تجارت در استان اردبیل برگزار شد دکتر صابری استاندار اردبیل ضمن تقدیراز نقش موثر بانک تجارت در این استان ، عملکرد شفاف و موثر این بانک در بخشهای مختلف اقتصاد کشور را ستود. دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار خواستار افزایش همکاری مقامات استانی با بانکها در بازگشت تسهیلات اعطایی شد. مدیرعامل بانک تجارت و استاندار اردبیل همچنین در خصوص بهبود سازوکارهای خدمات رسانی به گروه های مختلف مردم به بحث و تبادل نظر پرداختند .

      مدیرعامل بانک تجارت در این سفر از دو واحد بزرگ تولیدی مورد حمایت این بانک در استان اردبیل بازدید و با مسئولین و کارکنان این واحدهای صنعتی به گفت و گو پرداخت . دکتر داوری در این دیدار خاطرنشان ساخت :  اگر سرمایه گذاری سودآوری نداشته باشد اشتغالزایی نیز نخواهد داشت . وی با تاکید بر تلاش برای تولید بیشتر در واحدهای صنعتی کشور خاطرنشان ساخت : تولید و فروش بیشتر باعث افزایش سودآوری شده و ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت . بالطبع هر چه سودآوری یک کارخانه بیشتر باشد دریافتی کارگران آن کارخانه نیز بیشتر خواهد شد .

      گفتنی است حضور مدیرعامل بانک تجارت در استان اردبیل در ادامه برنامه بازدید اعضای هیات مدیره این بانک از استانهای مختلف کشور صورت می گیرد. بانک تجارت در استان اردبیل با 27 شعبه و یک واحد ارزی انواع خدمات بانکی را به مردم عرضه می کند . اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی زودبازده ، واحدهای بزرگ و کوچک صنعتی ، تولیدگنندگان محصولات کشاورزی و بازرگانان و حمایت از اجرای طرح های مسکن روستایی  از جمله مهمترین محورهای فعالیت بانک تجارت در استان اردبیل می باشد.