بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۶/۰۸|
      تعداد بازدید: 2200
      معرفی عضو جدید هیات مدیره بانک تجارت

      مراسم معارفه دکتر فلاح به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک تجارت برگزار شد و از تلاش های حیدری عضو پیشین هیات مدیره این بانک تقدیر بعمل آمد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که اعضای هیات مدیره ، معاون و مشاورین مدیرعامل و تعدادی از مدیران و مسئولین این بانک حضور داشتند دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت : حضور دکتر فلاح که از جمله مدیران دانش آموخته و باتجربه اقتصاد و نظام بانکی کشور هستند می تواند در تسریع بخشیدن به روند پیشرفت های چندسال اخیر بانک بسیار موثر باشد. همچنین امیدواریم آقای حیدری نیز در مسئولیت جدید خود بتوانند منشاء اقداماتی مثبت در نظام بانکداری کشور باشند.

      مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان ساخت : موفقیت و ارتقاء جایگاه بالنده بانک تجارت در اقتصاد کشور نیازمند هماهنگی و همدلی تمام اعضای خانواده بانک است و هیات مدیره بانک تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مجموعه تلاش ها و اقدامات واحدهای های مختلف بانک در قالبی هم افزا به عرضه محصولات بانکی استاندارد و با کیفیت به مشتریان بیانجامد و با افزایش سودآوری ، تحکیم اعتماد سهامداران و دیگر ذینفعان بانک را به همراه داشته باشد.

      پیش از سخنان مدیرعامل بانک تجارت ، دکتر فلاح عضو جدید هیات مدیره این بانک ارائه خدمات مدرن بانکی با استفاده از دانش فناوری اطلاعات را از جمله مهمترین اولویت های امروز بانکهای کشور عنوان کرد و افزود : در شرایطی که فضای رقابت در عرضه محصولات بانکداری الکترونیک هر روز فشرده تر می شود بانکی موفق تر است که با خلاقیت و پشتکار بتواند محصولاتی نوین براساس نیازها و خواسته های امروز و فردای مشتریان خود طراحی و عرضه نماید.

      فلاح با اشاره به رقابت بانکها در جذب منابع گفت : باید بپذیریم که بازاریابی بانکی ، امروز به یک فرآیند کاملا علمی، یکپارچه و همگانی تبدیل شده و تنها بنگاه هایی در این عرصه می توانند موفق باشند که زمان تصمیم گیری برای عرضه خدمات و تسهیلات جدید برای تامین رضایت مشتریان را به حداقل برسانند. دکتر فلاح درخاتمه سخنانش توجه بیشتر به عقود و ظرفیت های جدید بانکداری اسلامی و تحکیم پیوندهای بازار پول و بازار تولید را از جمله مهمترین رویکردهای مورد توجه مدیران اقتصادی کشور برشمرد  .

      در خاتمه این مراسم حکم انتصاب دکتر فلاح به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک تجارت و معاون مدیرعامل این بانک در حوزه امور استانها و فناوری اطلاعات و سازمان به وی اعطاء شد و با اعطای لوح تقدیر از تلاشهای حیدری عضو پیشین هیات مدیره این بانک تقدیر بعمل آمد .

      شایان ذکر است دکتر فلاح پیش از حضور در هیات مدیره بانک تجارت دارای سمت های اجرایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پست بانک ، موسسه مالی و اعتباری بنیاد ، موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین و دانشگاه پیام نور بوده و سابقه چندین سال عضویت در شورای پول و اعتبار را نیز دارد.  وی دارای مدرک دکترای اقتصاد پول از دانشگاه تهران بوده و صاحب چندین عنوان کتاب در حوزه های مختلف اقتصاد و بانکداری است .