بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۱/۲۱|
      تعداد بازدید: 3129
      چاپ رمز سرویسهای بانکداری الکترونیک بانک تجارت در کلیه شعب
       

      از این پس مشتریان بانک تجارت می توانند به صورت لحظه ای رمز سرویس های بانکداری الکترونیک را از هر شعبه ای از بانک تجارت دریافت نمایند .

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : بانک تجارت به منظور تکریم مشتریان وبهره مندی آنان از  خدمات نوین بانکداری ، چاپ رمز ابزارهای بانکداری الکترونیکی را در کلیه شعب خود ارائه می دهد و مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه خود می توانند از هر شعبه ای از بانک تجارت نسبت به دریافت رمز سرویس های بانکداری الکترونیک به صورت لحظه ای اقدام نمایند .

      بانک تجارت این خدمت جدید را جهت افزایش سرعت و کارائی در ارائه خدمات بانکی طراحی نموده و استفاده کنندگان از خدمات الکترونیک بانک تجارت می توانند بدون مراجعه به شعبه بانک در هر ساعت از شبانه روز از طریق کانال های ارتباطی ایمن عملیات بانکی خود را انجام دهند . صدور لحظه ای رمز برای کلیه حسابهای جاری ، قرض الحسنه و سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت قابل اجرا است .

      هموطنان گرامی می توانند برای آگاهی بیشتر به سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.