بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۴/۱۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 1748
      وجهه بانک با رفتار کارکنان آن سنجیده می شود.
      آقای اسکندری مدیریت عامل بانک تجارت در بازدید تعدادی از شعب منطقه هرمزگان از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار داده و با پرسنل درخصوص مسائل جاری شعب به گفتگو پرداخت و سپس در جلسه رؤسای شعب هرمزگان که در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید شرکت کرد
      آقای اسکندری مدیریت عامل بانک تجارت در بازدید تعدادی از شعب منطقه هرمزگان از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار داده و با پرسنل درخصوص مسائل جاری شعب به گفتگو پرداخت و سپس در جلسه رؤسای شعب هرمزگان که در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید شرکت کرد . در این جلسه محمدیان مدیر شعب هرمزگان درخصوص جایگاه بانک تجارت مطالبی را عنوان نمود و مشکلات موجود را برشمرد . در ادامه آقای اسکندری طی سخنانی پیگیری منطقه را برای رفع مشکلات خواستار شد و گفت : خوشبختانه در بازدید از شعب منطقه وضعیت را مناسب دیدم و یقین دارم همکاران منطقه هرمزگان با پتانسیل موجود قادر خواهند بود بانک تجارت را به جایگاه واقعی خود برسانند . مدیر عامل ، شعب را الگوی بانک دانست و گفت : آنچه که مشتریان در برخورد با پرسنل بانک استنباط کنند تصویری است که تا همیشه در ذهن مشتری نقش خواهد بست و اگر این تصویر مناسب نباشد 90 درصد مشتریان دیگر به ما مراجعه نخواهند کرد . برخورد و منش انسانی هم در فرهنگ ما نهفته است و نیازی به ارائه بخشنامه و دستورالعمل هم نیست . آقای اسکندری در خاتمه سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا با تلاش همکاران ، بانک تجارت به جایگاهی برسد تا آیندگان به نام بانک افتخار کنند . آقای اسکندری در بازدید از مدیریت شعب سیستان و بلوچستان : هنر جذب مشتری را تقویت کنیم . آقای اسکندری که همراه با ریاست محترم جمهور به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بود در بازدید از مدیریت شعب بانک و واحدهای ستادی و شعبه مرکزی زاهدان موارد لازم در بهبود ارائه خدمات به مشتریان را ارائه نمود . مدیر عامل چگونگی برقراری ارتباط با مشتری را هنر رئیس شعبه خواند و گفت : هزینه هایی که بانک برای جذب یک مشتری جدید متحمل می شود بسیار بیشتر از حفظ یک مشتری قدیمی است لذا باید به گونه ای با آنان برخورد کنیم که انتظار داریم با ما برخورد شود .