بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۲|
      تعداد بازدید: 846
      " مدرسه امید تجارت" در روستای ریگون سپیدان افتتاح شد
      با مشارکت بانک تجارت مدرسه سه کلاسه امید تجارت در روستای " ریگون" از توابع شهرستان سپیدان استان فارس با حضور مقامات استانی افتتاح شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این واحد آموزشی در مراسمی با حضور نوروزی مدیر شعب بانک تجارت استان فارس ، علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، همتی فرماندار سپیدان، موصلی رئیس اداره نوسازی مدارس استان و دانش آموزان روستای ریگون افتتاح شد.

      نوروزی مدیر شعب بانک تجارت با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و اهالی خونگرم گفت: یکی از ارزشمندترین اقدامات بانک تجارت علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکی ،ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است که مهمترین آنها احداث، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم است. در همین راستا بانک تجارت تاکنون 44 مدرسه در مناطق کمتر بهره‌مند کشور افتتاح کرده است.

      وی ادامه داد: بانک تجارت ساخت مسجد، حمام روستایی، تأمین آب شرب روستایی و نصب دستگاه‌های تصفیه آب در روستاها را وظیفه ذاتی خود می داند و در هر زمینه ای که نیاز باشد در حد بضاعت و توان خود در عرصه عمل به مسئولیت اجتماعی وارد میدان می شود.

      علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس با تقدیر از مشارکت بانک تجارت در ساخت مدرسه امید تجارت در روستای محروم ریگون، اظهار امیدواری کرد که این اقدامات بتواند موجبات رشد و بالندگی نسل آینده را فراهم سازد.

      این مدرسه با مشارکت 2 میلیارد ریالی بانک تجارت در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و با 330 متر زیربنا احداث شده و شامل سه کلاس درس، آزمایشگاه، نمازخانه و دفتر مدیریت است و با حضور همه دانش آموزان مدرسه امید تجارت ریگون و اهدای بسته های کمک آموزشی و لوازم التحریر از سوی بانک تجارت افتتاح شد.