بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1479
      بانک تجارت پشتیبان حرفه‌ای شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد
      شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به‌عنوان یک مجموعه خدماتی در منطقه عسلویه بوشهر خدماتی همچون چارتر پروازها و اسکان کارکنان و مدیران شرکت‌های فعال در این منطقه را بر عهده دارد. حجت نظری مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت از همکاری‌های شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با بانک تجات سخن گفته است.

      حجت نظری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت و در معرفی این مجموعه غیرصنعتی گفت: شرکت ما یک مجموعه خدماتی در منطقه عسلویه است که وظیفه پشتیبانی خدماتی سایر شرکت‌های پتروشیمی و فازهای گازی منطقه را بر عهده دارد.

      وی با بیان اینکه شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در چند بخش مختلف خدمات خود را ارائه می‌کند افزود: مقوله‌ی اسکان در منطقه عسلویه در اختیار ما است و مدیریت هتل‌ها، کمپ‌ها، واحدهای اقامتی، رستوران‌ها در بخش‌های مختلف، پشتیبانی در تهیه و توزیع غذای شرکت‌ها و چارتر پروازهای منطقه عسلویه برعهده این مجموعه است.

      نظری اظهار کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد علاوه بر این، اموری همچون آتش نشانی و ایمنی منطقه‌ای را برای شرکت‌های فعال در منطقه تامین می‌کند و با توجه به اینکه تعداد پروژه‌های ما کم و زیاد می‌شود به طور متوسط حدود ۲۵۰۰ نفر پرسنل مستقیم با ما همکاری می‌کنند و تقریبا به همین تعداد پرسنل هم در مجموعه واحدهایی که به صورت غیرمستقیم با همکاری دارند فعالیت می‌کنند.

      مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور و مشکلات ناشی از تحریم‌ها گفت: بانک تجارت به‌عنوان یک شریک راهبردی برای هلدینگ مجموعه خلیج فارس و همینطور شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به شمار می‌رود و این همکاری در حوزه‌های مختلف ادامه دارد.

      وی با ابراز رضایت از خدمات شعب بانک تجارت گفت: مدیریت امور مالی ما حضور این بانک را همواره کنار خود احساس می‌کند و ما از هم‌خانواده بودن با بانک تجارت خوشحالیم. با توجه به ماهیت شرکت که عملیات غیرصنعتی است طبیعتاً نیازی به خدمات اعتباری احساس نمی‌شود اما همکاران من نیازهای خود در خدمات بانکداری نوین را از طریق بانک تجارت تامین می‌کنند و رفتار کارکنان بانک تجارت نیز با پرسنل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بسیار حرفه‌ای است و به واسطه فرهنگ خوبی که در این بانک وجود دارد رابطه خوبی با هم داریم.

      لینک ویدئوی مصاحبه