بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۳۰|
      تعداد بازدید: 864
      سوده طریقی کارشناس و مدیر پروژه رویش:
      بانک تجارت در شرایط تحریم حامی «رویش» بوده است
      شرکت رویش طبرستان فعالیت خود را از سال 1367 در زمینه پروژه های باغبانی آغاز کرده است و در سال 1373 به عنوان پیمانکار وزارت کشاورزی ایران و دیگر شرکت های خصوصی در زمینه تولید نهال و انواع نشاء گیاهان دارویی و زینتی، موفقیت های ارزشمندی را بدست آورد و توانست میلیون ها اصله نهال مثمر و انواع نشاء گیاهان با بالاترین کیفیت و استاندارد را تولید کند. این شرکت به‌عنوان یکی از مشتریان بانک تجارت به شمار می‌رود و به همین بهانه گفت‌وگویی را با سوده طریقی کارشناس و مدیر پروژه رویش انجام داده ایم.

      شرکت رویش طبرستان از سال 1367 در زمینه پروژه های باغبانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در زمینه تولید گیاهان دارویی نیز فعالیت می کند و سابقه کشت و پرورش انواع گیاهان دارویی در نقاط مختلف ایران را دارد و بعنوان بهترین تولید کننده گیاهان دارویی در کشور (نمونه ملی) درسالهای 1384-1385 برگزیده شده است.

      از دیگر فعالیت‌های این شرکت ساخت و راه اندازی پروژه های گلخانه ای مدرن و هوشمند به روش کشت هیدروپونیک(بدون خاک) ، نیروگاه برق و تولید انواع گیاهان زینتی شاخه بریده و سبزی و صیفی (گوجه، خیار و فلفل) است. این شرکت در عرصه صادرات محصولات کشاورزی شامل انواع میوه ، گیاهان دارویی، گل های شاخه بریده و سیزی و صیفی با کیفیت استانداردهای جهانی، به کشوره های حوزه CIS و کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت بسیار چشمگیری دارد و در سال 1388-1389 و 1390-1391-1392 به عنوان تولید کننده نمونه محصولات گلخانه ای (نمونه ملی) برگزیده شده است.

      دریافت تندیس دستاوردهای سی ساله نظام نمایشگاه سیمرغ و کارآفرین نمونه وزارت کار و امور اجتماعی تنها بخشی از افتخارات این مشتری بانک تجارت به شمار می‌رود.

      سوده طریقی کارشناس و مدیر پروژه رویش در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت ضمن تشریح حوزه‌های فعالیت این شرکت گفت: در واحد تولیدی رویش طبرستان تعداد 30 نفر به طور مستقیم و 100 نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار هستند و سالانه دو میلیون شاخه گل در این واحد برای بازارهای داخلی تولید و ارسال می شود.

      وی با اشاره به فعالیت این شرکت در عرصه صادرات افزود: میزان صادرات در این واحد یک میلیون شاخه در سال است و صادرات این محصولات به کشورهای عراق امارات و ارمنستان انجام می‌شود و این واحد تولیدی پنج سال به طور متوالی به عنوان تولید کننده نمونه کشوری و کارآفرین نمونه انتخاب شده است.

      مدیر پروژه رویش به حمایت‌های بانک تجارت از این مجموعه اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریم بانک تجارت حامی پروژه رویش بوده است. بانک تجارت همیشه شریک تجاری ما بوده و همواره از خدمات ارزی و انواع گشایش اعتبارات اسنادی این بانک بهره مند شده‌ایم و در مجموع از بانک تجارت راضی هستیم.


      لینک ویدئوی مصاحبه