بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۳۰|
      تعداد بازدید: 751
      نایب‌زاده، رئیس هیات‌مدیره شرکت لبنیات کالبر:
      بانک تجارت پشتیبان کالبر
      شرکت لبنیات کالبر به‌عنوان مجموعه‌ای که از اواخر دهه هفتاد، فعالیت خود را آغاز کرده، توانسته است نقش و جایگاه مهمی در عرصه تولید مواد لبنی کشور ایفا کند. با توجه به اینکه از آغازین روزهای شروع به کار شرکت لبنیات کالبر، بانک تجارت در کنار این مجموعه قرار داشت، گفت‌وگویی با لطف‌الله نایب‌زاده، رئیس هیات‌مدیره این مجموعه انجام دادیم.
      • لطفا در ابتدا از شروع به کار شرکت لبنیات کالبر بگویید.

      شرکت لبنیات کالبر در سال 1373 با نام شرکت سرمایه‌گذاری «نصر گستر اراک» شروع به فعالیت کرد. در سال 1376 عملیات اجرایی طرح تولید پنیر UF شروع شد و در سال 1379 اولین پروژه به بهره‌برداری رسید.


      • از چه امکانات و تجهیزاتی بهره‌مند هستید؟

      ما از تجهیزاتی مدرن و ماشین‌آلات کشورهای دانمارک، آلمان و ایتالیا و دستگاه‌های پیشرفته بسته‌بندی، مدیران با تجربه و ماهر بهره‌مند هستیم تا شرکت لبنیات کالبر، فرآورده‌هایی با کیفیت بالا در سطح استاندارد ایران و جهان ارائه دهد و یکی از شاخص‌ترین تولید‌کنندگان محصولات لبنی در کشور شود و امروز کالبر توانسته در بازار شیر و لبنیات کل کشور جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.


      • در حال حاضر چه تعداد نیرو در مجموعه کالبر فعال هستند.

      کارخانه ما در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان اراک در استان مرکزی واقع شده است و مجموع افراد شاغل در شرکت 700 نفر است. البته بالغ بر دو هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم با ما در ارتباط هستند.


      • چه محصولاتی در کالبر تولید می شود؟

      همان‌طور که اشاره کردم در سال ۱۳۷۶ عملیات اجرایی طرح تولید پنیر UF شروع شد و در سال ۱۳۷۹ اولین پروژه به بهره‌برداری رسید و سپس در سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ خطوط تولید انواع ماست، دوغ، شیر پاستوریزه، شیرهای طعم دار و انواع آبمیوه در بسته‌بندی چندلایه استریل به بهره‌برداری رسید.


      • لطفا از نوع تعامل و ارتباط مجموعه کالبر و بانک تجارت بگویید.

      خوشبختانه بانک تجارت از اولین روزهای شروع به کار کالبر در کنار ما بود. اصولا ما کارمان را با تسهیلاتی که از بانک تجارت گرفتیم شروع کردیم.

      ما در همه این سال‌ها ارتباط نزدیکی با بانک تجارت داشتیم. به عنوان نمونه فروش محصولات ما توسط نمایندگی‌ها در همه استان‌ها از طریق حساب بانک تجارت متمرکز می‌شود.


      • در چه زمینه‌های دیگری با بانک تجارت تعامل داشتید و آینده این همکاری را چگونه می‌بینید؟

      خب بخشی از تعامل جدی ما با بانک تجارت در زمینه مسائل ارزی بود و خوشبختانه خدمات این بخش بانک خیلی هم مفید واقع شد.

      در مقطعی ارتباط ما با بانک ضعیف شد اما خوشبختانه کار جدیدی را با بانک در حوزه اعتباری و ریالی شروع کرده‌ایم که امیدوارم نتایج ارزشمندی به همراه داشته باشد. خب ما بیشترین ارتباط را با شعب واقع در اراک داریم که ارتباطی صمیمی است و راضی هستیم.


      • بانک تجارت در یک جمله؟

      پاسخ‌گوی سریع و آسان.