بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳|
      تعداد بازدید: 732
      محمد فارسی، رئیس هیات مدیره شرکت یاسان
      تولید، نیازمند حمایت بانک است
      شرکت سازه‌های فلزی یاسان در سال 1373 در شهرستان اراک با هدف طراحی و تولید برج‌های خطوط انتقال نیرو، برج‌های مخابراتی و گالوانیزه گرم و نیز اجرای پروژه‌های خطوط انتقال نیرو تاسیس شد.

      رئیس هیات مدیره شرکت یاسان در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت اظهار داشت: کارخانه این شرکت در محلی به مساحت 64 هزار متر مربع شامل هشت هزار متر مربع سالن‌های تولید و با ظرفیت تولید بالغ بر 100 هزار تن در سال به عنوان پرظرفیت‌ترین شرکت ایرانی در صنعت ساخت دکل‌های فشار قوی، متوسط و مخابراتی محسوب می‌شود. محمد فارسی افزود: این شرکت در سال‌های 1395 و 1396 و 1398 با صادرات بیش از 48 هزار تن انواع دکل‌های نیرو موفق به اخذ لوح صادرکننده نمونه ملی و استانی می‌شود. اشتغال بیش از 500 نفر نیروی متخصص و با تجربه امکان تولید محصولی با کیفیت را برای این شرکت فراهم کرده است. رئیس هیات مدیره یاسان به تولیدات این شرکت اشاره کرد و گفت: دکل‌های تلسکوپی، مشبک، سازه‌های پست برق(گنتری)، پایه‌های روشنایی، گریتینگ، پایه‌های تله کابین، پایه‌های ترافیکی از جمله محصولات این شرکت هستند که تماما طبق استانداردهای بین‌المللی و داخلی تولید، بسته‌بندی و ارسال می‌شوند.

      این فعال عرصه صنعت برق در ادامه به صادرات 40 هزار تن صادرات به کشورهای مختلف و پاسخ‌گویی به نیاز داخل اشاره کرد و اظهار داشت: کسب چنین موفقیتی ماحصل یک همدلی و اتحاد است که بانک تجارت در تحقق این اتفاق بسیار موثر بوده است.

      فارسی افزود: ما از سال‌های دور و از بدو تاسیس شرکت با بانک تجارت همکاری داریم و این بانک را به‌نوعی شریک تجاری و اقتصادی خودمان می‌دانیم.

      وی به رشد و توسعه شرکت یاسان اشاره کرد و افزود: البته امیدواریم در همین راستا همکاری ما با بانک تجارت نیز افزایش پیدا کند و این انتظار را داریم تسهیلات مناسب‌تری جهت خرید مواد اولیه و تنخواه‌گردان در اختیار ما قرار گیرد.

      فارسی که معتقد است ضرورت دارد بانک تجارت توجه بیشتری به مشتری‌های خاص خود داشته باشد گفت: مدیران ارشد بانک از توان مشتری‌هایی چون ما مطلع هستند و اتفاقا از مجموعه ما بازدید کرده‌اند و امیدوارم فرآیند تصمیم‌گیری برای پرداخت تسهیلات سرعت بیشتری باید.

      وی در خاتمه اظهار داشت: تولیدکنندگان و تولید نیازمند حمایت مالی هستند و بدون وجود شرکای تجاری مانند بانک‌ها موفق نمی‌شوند.

      لینک ویدئوی مصاحبه