بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 831
      بانک تجارت، حامی توسعه شرکت «ترام چاپ»
      ترام چاپ از جمله‌ مجموعه‌های صنعتی و تولیدی کشور دز حوزه بسته بندی است که سابقه آن به سال‌های بسیار دور بازمی‌گردد.

      علیرضا احمدی، مدیرعامل ترام چاپ در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت اظهار داشت: در سال ۱۳۰۰ پدر بزرگم یعنی احمد احمدی، در یکی از اولین چاپخانه‌های اصفهان کار خود را آغاز کرد و به کسب دانش و تجربه در صنعت چاپ پرداخت. با شروع سیر توسعه کشور، او در سال ۱۳۱۳ چاپخانه و کتاب‌فروشی احمدی را تاسیس کرد که به عنوان یکی از اولین چاپخانه‌های استان اصفهان در زمینه چاپ اوراق تجاری، کتاب و روزنامه شناخته می شود.

      احمدی در ادامه از پدرش به عنوان نسل دومی که اداره این مجموعه را عهده‌دار شد یاد کرد و گفت: پدرم، ابوالقاسم احمدی پس از پایان تحصیلات در رشته چاپ و گرافیک در اتریش، به ایران بازگشت و همگام با رشد لحظه‌ای صنعت چاپ، شرکت خانه چاپ را در سال ۱۳۵۸ تاسیس کرد. خانه چاپ که با نصب نخستین ماشین افست تک رنگ در سال ۱۳۶۹ سنگ‌بنای چاپخانه‌های صنعتی اصفهان را گذاشته بود ، در ادامه در سال ۱۳۷۹ اولین ماشین چهار رنگ اصفهان را نیز به بهره برداری رساند. این مجموعه هنوز هم با تمام توان در حال تولید است.

      مدیرعامل ترام چاپ به‌عنوان سومین نسل فعال در حوزه چاپ از خانواده خود که تجربه مدیریت خانه چاپ را با خود همراه داشت، با درک نیازهای روز افزون بازار ایران و به پشتوانه‌ تجربه‌ی نسل‌های قبلی خانواده، به همراه همسر خود مجموعه «ترام چاپ سپاهان» را با رویکردی کاملا تخصصی به صنعت بسته‌بندی در سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی کرد. این مجموعه با شعار «بهترین راهکار برای بهترین محصول» رسالت خود را ارتقای کارایی بسته‌بندی محصولات مشتریان قرار داد تا بسته‌بندی نیز نقطه قوت محصولات مشتریان باشد.

      احمدی در ادامه به روند توسعه مجموعه تحت نظارت خود اشاره کرد و گفت: خلا امکان تولید بسته‌بندی‌های لوکس در تیراژ انبوه، مجموعه ترام چاپ را به سمت استراتژی «متمایزسازی» پیش برد و به این منظور با نصب مدرن‌ترین ماشین Bobst انجام عملیات Hot Foil Stamping (طلاکوب) امکان ایجاد مزیت «تمایز» را در بسته‌بندی مشتریان خود فراهم کرد. با توجه به تقاضایی که هنوز در بازار وجود داشت دومین ماشین Hot Foil Stamping در سال ۱۳۹۲ خریداری و به سرعت به بهره‌برداری رسید و به موازات آن خطوط جعبه‌چسبانی نیز مجددا تجهیز و امکان تولید انواع ساختارهای بسته‌بندی به صورت اتوماتیک فراهم آمد.

      وی افزود: در سال 98 راستای پاسخ‌گویی به نیازهای انبوه و متنوع مشتریان، شرکت ترام به سایت جدید خود در فضایی نزدیک به یکصد هزار متر مربع منتقل شد و عملیات نصب و راه‌اندازی سی و دو ماشین (پیش از چاپ ، چاپ و پس از چاپ) در سایتی با استانداردهای غذا و دارو آغاز شد. در راستای ایجاد مزیت «تنوع» هرآنچه که امروز در صنعت چاپ افست و بسته‌بندی دنیا در حال انجام است، در ترام جدید نیز قابل انجام است. علاوه بر این، استانداردهای Sedex و HACCP نیز به جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان اخذ شد.

      این فعال عرصه صنعت بسته‌بندی و چاپ در بخش دیگری از این گفت‌وگو به نقش بانک تجارت به عنوان یک شریک و حامی مالی یاد کرد و اظهار داشت: همواره در طرح‌هایی که منجر به توسعه شده بانک تجارت در کنار ما بوده است.

      وی افزود: ما این موضوع شراکت و همکاری را با هم زندگی کرده‌ایم چرا که از بودن بانک تجارت در کنار ترام چاپ خاطرات خوب زیادی به یاد دارم.

      احمدی ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم تعامل بانک تجارت و این مجموعه صنعتی و تولیدی گفت: ما و پرسنل بانک تجارت همواره رابطه‌ای دوستانه و صمیمی با هم داشته‌ایم تا این جنس از ارتباطات و تعاملات منجر به موفقیت‌های ارزشمندی شود.

      لینک ویدئوی مصاحبه