بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 790
      خسرو رودانی، مدیرعامل شرکت جندی‌شاپور عنوان کرد:
      بانک تجارت ، همراه ما در شرایط تحریم اقتصادی
      شرکت جندی‌شاپور در سال 1373 با هدف فعالیت در زمینه مهندسی، ساخت و اجرا (EPC) با دیدگاهی رو به آینده و با هدف ایجاد رشد و خودکفایی در زمینه صنایع نفت و گاز تاسیس و به سرعت به یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های تاثیرگذار کشور تبدیل شد.

      شرکت جندی شاپور توسط گروهی متخصص با دانش گسترده راه‌اندازی شد تا بتواند خدمات متنوع و مختلفی را ارائه کند. مدیران این شرکت توجه به نقش مجموعه خود در فعالیت‌های اجتماعی و حقوق شهروندی را یکی از دغدغه‌های حائز اهمیت خود قرار دادند.

      از جمله زمینه‌های فعالیت جندی‌شاپور پیمانکاری در حوزه‌های آب، نیرو، تأسیسات و تجهیزات، صنعت و معدن، راه و باند و ساختمان و ابنیه است که خسرو رودانی، مدیر عامل شرکت جندی شاپور در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت به آن‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اولین شرکتی هستند که توانسته اند دارای 10 رتبه یک باشند.

      وی افزود: همین توانایی و جایگاه باعث شد بیش از 50 پروژه بزرگ و ملی را در کشور به نتیجه برسانیم که در این راستا می‌توان به مواردی چون اجرای فاز 3 پالایشگاه آبادان، ساخت تعدادی از واحدهای پتروشیمی بندر امام، ساخت و نصب خط انتقال گاز شیراز و... اشاره کرد.

      این فعال حوزه صنعت به ضرورت وجود بانک‌ها در کنار مجموعه‌هایی که اقدامات تولیدی و اقتصادی دارند اشاره کرد و گفت: ما 18 سال قبل، بانک تجارت را به عنوان بانک اصلی و حامی خود انتخاب کردیم و از این انتخاب خوشحال هستیم چرا که در همه این سال‌ها بانک تجارت مثل یک شریک و حامی قابل اتکا در کنار ما حضور داشته است.

      رودانی از جایگاه اقتصادی قابل توجه شرکت جندی‌شاپور یاد کرد و گفت: بسیاری از بانک‌ها علاقه‌مند ارتباط گرفتن با ما هستند و معمولا با مراجعه ی خود می خو اهند با شرکت ما تعامل داشته باشند که همواره جواب من به آن‌ها این است که ما با بانک تجارت کار می‌کنیم.

      مدیر عامل شرکت جندی شاپور به شرایط اقتصادی سال‌های اخیر و مقوله تحریم اشاره کرد و افزود: با توجه به نوع فعالیت ما که در ارتباط با شرکت‌های خارجی و اغلب اروپایی است، بانک تجارت در زمینه ارزی و فراهم کردن زمینه مناسب برای خرید بسیار موفق عمل کرده است.

      رودانی در خاتمه از دریافت تقدیرنامه از 4 وزیر یاد کرد گفت: تلاش ما ضمن پاسخگویی به نیاز کشور در حوزه‌های مختلف متوجه جذب نیروهای جوان و خلاق بوده است تا در مملکت خومان بمانند و مشغول کار شوند. هم‌اکنون بالغ بر 850 نیرو به صورت مستقیم با ما در ارتباط هستند و شاید بیش از 3 هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم در ارتباط کاری با جندی‌شاپر باشند که باعث افتخار است.

      لینک ویدئوی مصاحبه