بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 744
      ولی مشک علیزاده، مدیرعامل شرکت پاس آداک عنوان کرد:
      حمایت کارآمد بانک تجارت از پاس آداک
      شرکت «پاس آداک» در سال 1370 با هدف فراهم کردن مواد اولیه، ماشین آلات و بسته‌بندی با کیفیت برتر و قیمت مناسب در صنایع مختلف آرایشی و بهداشتی،‌ دارویی و غذایی جهت تولید محصولات رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین صادرات تولیدات داخلی و تلاش در افزایش سهم بازار تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی بنیان‌گذاری شد.

      ولی مشک علیزاده، مدیرعامل شرکت پاس آداک در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت گفت: در سال ۱۳۸۳ واحد تحقیق و توسعه شرکت پاس آداک در جهت دستیابی به دانش و فنآوری نوین در صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی با همکاری دانشگاه‌ها،‌ موسسات تحقیقاتی و شرکت‌های داخلی و خارجی اقدام به راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی کرد.

      مشک علیزاده به ارتباط مجموعه‌ تحت نظارت خود با شرکت‌های خارجی اشاره کرد و گفت: پاس آداک در سال ۱۳۸۴ به‌عنوان نماینده فروش محصولات دارویی، شوینده و آرایشی و بهداشتی شرکت «بی ای اس اف» آلمان در ایران معرفی شد.

      این فعال اقتصادی به همکاری بالغ بر 50 نفر در شرکت پاس آداک اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ما تامین‌کننده مواد اولیه چندین شرکت و تولیدی هستیم بنابراین به صورت غیرمستقیم برای چند ده‌هزار نفر کارآفرینی کرده‌ایم.

      وی افزود: هر مجموعه‌ای برای موفقیت نیازمند حمایت است و با توجه به شرایط تحریم، بانک‌ها توانسته‌اند نقش مفید و موثری بازی کنند که در این میان، بانک تجارت برای ما حضوری کارآمد داشته است. همکاران من همواره نوع تعامل و خدمت‌رسانی بانک تجارت را رضایت‌بخش معرفی کرده‌اند اما برای شخص خود من این تعامل بالاتر از یک همکاری است تا بانک تجارت را از منظری شریک پاس آداک بدانم.

      وی در خاتمه افزود: در این سال‌ها ما از خدمات مختلف بانک تجارت استفاده کرده‌ایم اما در بخش ضمانتنامه‌های ریالی و ارزی ارتباط گسترده‌تری داشتیم و ضمن تقدیر از فعالیت‌های این بانک ، امیدوارم شاهد حمایت بیشتر از موضوع تولید باشیم چراکه در شرایط فعلی، تولید بدون حمایت و داشتن پشتوانه کار سختی است.

      لینک ویدئوی مصاحبه