بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۳|
      تعداد بازدید: 813
      رضا هیبتی، مدیر بهره‌برداری شهرک سلامت اصفهان:
      بانک تجارت بهترین مشاور در زمینه مسائل مالی است
      پروژه شهرک سلامت یکی از پروژه‌های موفق مشارکتی شهرداری اصفهان است که به سبب حجم بالای سرمایه‌گذاری و تاثیرات خوبی که در ارتقاء کیفی سطح بهداشت فردی و اجتماعی مردم دارد، یک پروژه ملی به شمار می‌رود.

      مدیر بهره‌برداری شهرک سلامت اصفهان در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت گفت: این شهرک با هدف بهبود خدمات‌رسانی به مخاطبان خود پنج اصل تشخیص، درمان، مراقبت، پیشگیری و بهبودی کامل را دنبال می‌کند.

      رضا هیبتی با بیان اینکه معماری شهرک سلامت مطابق با آخرین استانداردها و یافته‌های معماری، بهداشتی و درمانی دنیا مطابقت دارد افزود: این مجموعه هم راستا با سیاست های کلان کشور اعم از برنامه چهارم و پنجم توسعه جهت ارتقاء سلامت و اصلاح شاخص های کلان سلامت کشور همسو با برنامه‌های هزاره سوم سازمان ملل است که در سال 2000 تدوین و به دولت‌ها ابلاغ شده، توسط بخش خصوصی در سال 91 شروع و در سال 96 فاز اول آن به بهره‌برداری رسید که با تکمیل بیمارستان با افق تعمیم و گسترش اِلمان‌های شهر هوشمند در زمینه‌های بهداشتی و درمانی فعالیت کنند.

      وی در خصوص معرفی این مجموعه افزود: طراحی مجموعه از اصول معماری شفابخش نشأت گرفته به‌طوری که با ایجاد چند "باغ در بام" و اجرای فضای سبز آن به‌صورت باغ های شفابخش در طبقات و همچنین استفاده از نور طبیعی به‌عنوان یک عامل غیر مستقیم در درمان، صلح، اطمینان و امید به بهبودی را برای بیماران و مراجعه کنندگان به همراه دارد.

      هیبتی در ادامه به تعامل مجموعه شهرک سلامت و بانک تجارت اشاره کرد و گفت: چندسالی است که بانک تجارت در کنار ما حضوری جدی و صمیمی دارد و توانسته با ارائه طرح‌های مختلف از جامعه پزشکی و مقوله درمان حمایت کند.

      مدیر بهره‌برداری شهرک سلامت اصفهان گفت: اعطای تسهیلات به پزشکان و مراکز درمانی از سوی بانک تجارت و همچنین همراهی در جهت پرداخت اقساط از جمله زمینه‌های برقراری ارتباط کادر درمان و پزشکی با این بانک بوده است.

      وی از بانک تجارت به عنوان یک شریک تجاری برای شهرک سلامت اصفهان یاد کرد و گفت: خدماتی که بانک تجارت ارائه می‌کند باعث شده تا تبدیل به بانک متفاوتی در مقایسه با دیگر بانک‌ها باشد و نکته مهم‌تر مشاوره‌هایی است که دوستانمان در این بانک ارائه می‌دهند تا در زمینه مسائل مالی، بهترین تصمیم را بگیریم.

      لینک ویدئوی مصاحبه