بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸|
      تعداد بازدید: 598
      مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام:
      بانک تجارت حامی با سابقه صنعت پتروشیمی است
      شرکت پتروشیمی بندر امام یکی از بزرگترین پتروشیمی‌های کشور است که از زنجیره‌های اصلی تولید الفین ها و پلی الفین ها، زنجیره کلر و پی وی سی تشکیل می‌شود. رستمی مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگوی زیر به تشریح ابعاد فعالیت این شرکت و همکاری پتروشیمی بندر امام با بانک تجارت پرداخته است.

      حمیدرضا رستمی مدیر عامل شرکت پتروشیمی بندر امام با اشاره به همکاری این شرکت با بانک تجارت گفت : این شرکت در دو مقوله ریالی و ارزی با بانک تجارت همکاری خوبی را دارد. در بخش ریالی فرآیندها و فعالیت های داخلی و در بخش ارزی هم عمده فعالیت ها درحوزه گمرک و ارز آوری و نقل و انتقالات مختلفی که در این زمینه وجود دارد و بانک تجارت در کوتاه ترین زمان ممکن به ما ارائه می دهد.

      مدیر عامل شرکت پتروشیمی بندر امام از صادرات 60 درصدی محصولات شرکت خود خبر داد و افزود: 40 درصد از محصولات تولیدی این شرکت مصرف داخلی دارد که در شرکت های همجوار و شرکتهای پتروشیمی مورد استفاده قرار گرفته و از طریق بورس به فروش می رسد و 60 درصد دیگر محصولات نیز به کشورهای آسیای جنوب شرقی صادر می شود.

      وی با اشاره به سبقه همکاری خود با بانک تجارت گفت: به عنوان کارمند صنعت پتروشیمی اولین حسابم را در بانک تجارت باز کردم.درواقع چون تعامل قبلی بر مبنای تشکیل بانک تجارت بوده عملا ذهن ما و ذهن کارکنان صنعت پتروشیمی با بانک تجارت عجین است و بانک تجارت همواره همکاری خوبی با ما داشته است.

      شرکت پتروشیمی بندر امام در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار، در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان به فاصله ۱۰۵ کیلومتری جنوب شرقی اهواز و ۸۴ کیلومتری شرق آبادان در شهرستان ماهشهر واقع شده است.

      سهولت دسترسی به خوراک، سوخت و مواد اولیه، استفاده از امکانات جاده ای، شبکه راه آهن و حمل و نقل دریایی، وجود فرودگاه، دسترسی به آب مورد نیاز و همچنین کمک به توسعه و عمران استان خوزستان به عنوان یکی از دو قطب مهم صنعت پتروشیمی در کشور و مهمتر از همه ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از سوختن گازهای همراه نفت، از جمله ویژگی هایی است که زمینه انتخاب این مکان را فراهم کرده است.

      لینک ویدئوی مصاحبه