بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۱|
      تعداد بازدید: 712
      مدیرعامل شرکت «نوید مرغ گیلان»:
      هر وقت سراغ بانک تجارت رفتیم از ما حمایت کردند
      شرکت «نوید مرغ گیلان» یک شرکت خانوادگی است که فعالیت خود را از سال 1358 توسط عبدالله نوید طالمی آغاز کرد. اما فعالیت رسمی این مجموعه به سال 74 بازمی‌گردد، زمانی که این فعال حوزه دام و طیور یک واحد مرغ گوشتی شش هزار قطعه‌ای را در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع احداث کرد. در گفت‌وگو با نوید طالمی که از مشتری‌های قدیمی بانک تجارت است به موضوعات مختلفی از جمله نوع تعامل این مجموعه با بانک تجارت و افق فعالیت‌های اقتصادی آن پرداختیم.

      عبدالله نوید طالمی در این گفت‌وگو به توسعه مجموعه شرکت نوید مرغ گیلان اشاره داشت و گفت: دو سال پس از راه‌اندازی مجموعه یعنی در سال 76 واحد گوشتی که ظرفیت آن تا 100 هزار قطعه افزایش یافته بود، به واحد مرغ مادر تبدیل و فعالیت شرکت در زمینه تولید جوجه یک روزه گوشتی آغاز شد. وی افزود: از آن زمان تا کنون، شرکت نوید مرغ گیلان با تلاش و پشتکار صادقانه مزارع مرغ مادر، مرغ گوشتی، کارخانه‌های جوجه‌کشی و خوراک طیور را با انتخاب بهترین موقعیت‌های مکانی از نظر پرورش و امنیت زیستی در سطح استان گیلان و با بهره‌گیری از دانش فنی روز گسترش داده است.

      نوید طالمی در ادامه به تعامل و همکاری شرکت «نوید مرغ گیلان» با بانک تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: بانک تجارت از سال‌های دور با ما همراه بوده و نقش مفیدی در پیشرفت و دستیابی به اهداف ما داشته است.

      وی همچنین به افتتاح کارخانه تولید خوراک «گیلک دانه نوید» در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: با تکمیل و بهره‌‌برداری از کشتارگاه طیور به عنوان یک زنجیره کامل و با برند نوید شاهد تحولی در صنعت طیور کشور خواهیم بود.

      این فعال حوزه دام و طیور به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات تولیدکنندگان را بانک‌ها توانسته‌اند برطرف کنند که خوشبختانه بانک تجارت بسیار تاثیرگذار بوده است.

      مدیرعامل شرکت نوید مرغ گیلان در خاتمه به طرح توسعه شرکت اشاره کرد و گفت: ما در حال احداث کشتارگاه نوید مرغ هستیم. زمانی که کار را آغاز کردیم هزینه خرید ماشین‌آلات بین 20 تا 50 میلیار دلار بود که با افزایش قیمت دلار این عدد به 200 میلیارد دلار رسیده و با توجه به اینکه نمی‌توانیم پروژه را متوقف کنیم امیدواریم مورد حمایت بیشتر مدیران بانک تجارت قرار بگیریم و موضوع را اجرایی کنیم.

      وی ضمن تشکر از بانک تجارت گفت : ما هروقت سراغ بانک تجارت رفته‌ایم و درخواست تسهیلات کرده‌ایم از ما حمایت کرده‌اند و بسیار همراه بوده‌اند.

      لینک ویدئوی مصاحبه