بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۲|
      تعداد بازدید: 647
      مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:
      بانک تجارت بازوی قدرتمند تامین منابع مالی ایران ترانسفو است
      شرکت ایران ترانسفو (سهامی خاص) در سال 1345 با توفقنامه‌ای که بین شرکت برق منطقه‌ای تهران و شرکت زیمنس، به امضا رسید، در سال 1345 در زمینی به مساحت 54 هزار مترمربع واقع در شهر ری ابتدای جاده قم کار خود را آغاز کرد. این مجموعه اکنون با حضور پنج هزار نیروی فعال، نقشی به‌سزا در صنعت برق کشور بر عهده دارد.

      ظهیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در گفت‌وگویی پس از بیان مقدمه‌ای درباره تاریخچه شکل گیری این شرکت اظهار داشت: محصولات تولیدی این کارخانه مطابق با استانداردهای IEC60076 و VDE0532 استانداردهای کشور آلمان بوده و عبارت است از ترانسفورماتورهای توزیع، سه فاز از نوع روغنی در قدرت‌های 25 تا 5000 کیلو ولت آمپر و در ولتاژهای 11، 20 و 33 کیلو ولت.

      این چهره فعال در حوزه صنعت برق کشور به توسعه ایران ترانسفو اشاره کرد و گفت: به منظور هماهنگ کردن ظرفیت تولید ترانسفورماتور با نیاز کشور و با توجه به افزایش روز افزون مصرف برق و برنامه‌های دولت، شرکت ایران ترانسفو در سال 1354 پس از انجام بررسی های لازم، تصمیم گرفت که ظرفیت تولید را از 1500 مگاولت آمپر در سال به 15 هزار مگا ولت آمپر افزایش دهد. بر اساس این تصمیم و با توجه به قانون عدم تمرکز صنایع در تهران، شهرستان زنجان به عنوان محل اجرای طرح توسعه کارخانه ایران‌ترانسفو انتخاب شد. منطقه انتخاب شده دارای زمینی به مساحت یک میلیون مترمربع و در 5 کیلومتری شرق شهرستان زنجان قرار داشته و طرح توسعه در زنجان که شامل دو کارخانه بود آغاز شد. کارخانه ترانسفورماتورهای توزیع با ظرفیت تولیدی سالیانه 3500 مگا ولت آمپر و محصولات تولیدی آن مشابه با محصولات کارخانه ری و کارخانه ترانسفورماتورهای قدرت با ظرفیت تولیدی سالیانه 10 هزار مگا ولت آمپر شامل ترانسفورماتورهای قدرت و فوق توزیع از 2 تا 315 مگا ولت آمپر.

      ظهیری پس از معرفی این مجموعه که پنج هزار نفر نیرو فعال در ان مشغول به کار هستند، به شرایط فعالیت در مقطع تحریم کشور اشاره کرد و گفت: در هرصورت تحریم، تاثیرگذتر است اما قابل مدیریت. خوشبختانه ما توانستیم با برنامه‌ریزیی در بهترین شرایط تامین، تولید و فروش باشیم.

      وی به نقش مثبت بنگاه‌های اقتصادی در این مقطع و به صورت خاص در زمینه حمایت از تولید اشاره کرد و اظهار داشت: ما از سال‌های دور به دو دلیل با بانک تجارت کار می‌کنیم؛ سهولت و روان بودن اقدامات مرتبط با اعتبارات ارزی و ریالی به دور از بوروکراسی‌های وقت‌گیر و نوع تعامل خوب مدیریت ارشد و تمام پرسنل بانک تجارت با مشتریان در کنار رعایت اصل مشتری‌مداری.

      ظهیری به موضوع تهاتر مطالبات ایران ترانسفو با شرکت توانیر اشاره کرد و گفت: اگر مساعدت و همراهی بانک تجارت در سال 98 وجود نداشت ما با مشکلات فراوانی مواجه می‌شدیم که خوشبختانه توانستیم از این مرحله گذر کنیم. نقدینگی به عنوان مقوله قابل اهمیت برای هر بنگاه تولیدی نکته دیگری بود که مدیرعامل ایران ترانسفو به آن اشاره کرد و گفت: تعامل ما با بانک تجارت باعث شده تا این نگرانی را چه در زمینه اعتبارات و تسهیلات داخلی و چه در موضوع ارزی و خریدهای خارجی کمتر داشته باشیم.

      وی در خاتمه به اهمیت توجه ویژه بانک تجارت و مدیران ارشد مجموعه به مشتریان خاص اشاره کرد و گفت: در نظر گرفتن کانال خاص ارتباطی برای چنین مشتریانی می‌تواند ضمن فراهم کردن زمینه افزایش در تولید کشور فرصت ارزشمندی برای بانک و مشتری‌های خاص باشد.

      ظهیری از بانک تجارت به عنوان بازوی قوی تامین منابع مالی برای ایران ترانسفو یاد کرد و گفت: چابکی بانک تجارت در انجام عملیات بانکی مهم‌ترین و بارزترین خصیصه این بانک است تا بتواند نظر مشتری‌های خود را جلب کند.

      لینک ویدیوی مصاحبه