بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۴|
      تعداد بازدید: 1583
      پرداخت بیش از 62 میلیارد ریال کمک های مردمی از طریق همراه بانک تجارت
      مشتریان بانک تجارت در شش ماه ابتدای سال بیش از 62 میلیارد ریال از طریق اپلیکیشن همراه بانک در کمک های مردمی مشارکت کرده اند.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حفظ سلامت مشتریان، در شرایط شیوع ویروس کرونا امکان پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی و وجوه شرعی هموطنان در بخش نیکوکاری اپلیکیشن همراه بانک تجارت، خودپردازهای این بانک و سایت امید تجارت در سراسر کشور به حساب مؤسسات خیریه را فراهم کرده است.

      بر اساس آمار شش ماهه اول سال جاری، مشتریان این بانک در بخش کمک‌های مردمی از طریق همراه بانک در قسمت حساب بیش از 44 میلیارد ریال و در قسمت کارت بیش از 17 میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند.

      سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد دریافت‌کننده وجوهات کمک‌های مردمی در بخش نیکوکاری بانک تجارت، شامل ستاد مردمی دیه، سازمان بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، آسایشگاه کهریزک، برنامه جهانی غذا، یونیسف، کمیته امداد امام خمینی، محک و حمایت از ضایعات نخاعی است.

      کاربران همراه بانک تجارت و دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند با مراجعه به بخش نیکوکاری وجوهات خود را به‌راحتی پرداخت کنند.

      علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن همراه بانک تجارت به سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.