بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۵|
      تعداد بازدید: 620
      قدردانی رئیس جمهور از وزارت اقتصاد
      دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در پی کسب رتبه برتر وزارت امور اقتصادی و دارایی از مجموع شاخص های مشترک ارزیابی عملکرد ابلاغی دفتر رییس جمهور و سازمان اداری و استخدامی کشور، طی لوحی از تلاش های ارزنده وزیر اقتصاد، تمام مدیران و کارکنان این دستگاه در اجرای برنامه های اعتلای کشور تقدیر کرد.

       به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه اقتصادی  و دارایی ایران (شادا)، متن لوح دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران خطاب به دکتر دژپسند بدین شرح است:

      خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ملت بزرگ ایران ، توفیقی سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی به شمار می رود که شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند.

      اکنون که در سال پایانی دولت تدبیر و امید و موسوم به جهش تولید قرار داریم، لازم می دانم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در اجرای برنامه های اعتلای کشور که منتهی به کسب رتبه برتر ازمجموع شاخص های مشترک ارزیابی عملکرد ابلاغی دفتر رییس جمهور و سازمان اداری و استخدامی کشور ( جشنواره شهید رجایی) شده است، قدردانی نمایم.

      توفیق روز افزون شما و همکاران آن دستگاه را درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال مسئلت دارم.