بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 634
      مدیرعامل شرکت «پارس سوییچ»:
      بانک تجارت دغدغه‌ی کمک به تولید دارد
      شرکت‌ «پارس سوییچ» در سال 1355 با همکاری شرکت‌های ساتکاب، آلستوم فرانسه و با سرمایه‌گذاری سهام‌داران خصوصی تأسیس شد. این شرکت از سال‌های دور با بانک تجارت تعامل نزدیکی داشته است و همچنان هم ازجمله مشتری‌ها و به‌زعم ولی‌اله بیات، مدیرعامل این مجموعه از شرکای تجاری بانک تجارت است. وی طی گفت‌وگویی که با او داشتیم اظهار داشت: بانک تجارت به‌عنوان یک بازوی اقتصادی باعث شده تا در مسیر رسیدن به اهداف موردنظرمان موفق باشیم.

      بیات در این گفت‌وگو به معرفی شرکت پارس سوییچ پرداخت و گفت: این شرکت اولین و بزرگ‌ترین سازنده کلیدها و سکسیونرهای فشارقوی و متوسط در ایران است. همچنین شرکت پارس سوییچ در زمینه صنعت برق در منطقه خاورمیانه به‌عنوان یک شرکت برتر شناخته‌شده است. وی افزود: شرکت پارس سوییچ با همکاری شرکت ABB سوئد، به تکنولوژی ساخت محصولات فشارقوی و همچنین با همکاری Alstom فرانسه و ABB Calor Emag آلمان به تکنولوژی ساخت محصولات فشار متوسط دست‌یافته است. مدیرعامل شرکت «پارس سوییچ» افزود: شرکت پارس سوییچ شامل دو کارخانه تولید محصولات فشار متوسط و قوی است. همه محصولات تحت استاندارد بین‌المللی IEC تولید و برای هریک از محصولات از آزمایشگاه بین‌المللی CESI ایتالیا یا KEMA هلند گواهی تایپ تست (Type Test) دریافت شده است. در تمام مراحل تولید برای حصول اطمینان از کیفیت محصول نهایی، آزمایشات کنترلی بر طبق بالاترین استانداردها بر روی قطعات انجام می‌پذیرد.

      این فعال عرصه صنعت در بخش دیگری از این گفت‌وگو به حضور و فعالیت 485 نفر در مجموعه پارس سوییچ اشاره کرد و گفت: حدود دو هزار نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

      بیات به ارتباط پارس سوییچ با بانک تجارت اشاره کرد و گفت: اولین حساب خود را در شعبه خیابان سرهنگ سخایی باز کردیم که این موضوع به سال‌ها قبل بازمی‌گردد و نوع حمایت بانک تجارت از ما باعث شد تا هیچ‌وقت ارتباط خودمان را با این بانک قطع نکنیم.

      وی در زمینه معرفی این شرکت تولیدی به وجود دو واحد مونتاژ و قطعه‌سازی اشاره کرد و گفت: واحد تولید از دو بخش مونتاژ و قطعه‌سازی تشکیل‌شده است. واحد مونتاژ بر اساس نوع محصولات تولیدی دارای 4 سالن مونتاژ مختلف محصولات کلید فشارقوی، سکسیونر فشارقوی، کلید فشار متوسط و سکسیونر فشار متوسط با جمع مساحت حدود 7000 مترمربع و مجهز به تجهیزات مونتاژ و کنترل کیفیت کالیبره و دقیق است. واحد قطعه‌سازی نیز از بخش‌های ماشین‌کاری، پرس‌کاری، جوشکاری، عملیات حرارتی، پوشش آبکاری سطحی، شستشو و پوشش رنگ تشکیل یافته است. واحدهای قطعه‌سازی با حدود 120 عدد ماشین مختلف، مجهز به ماشین‌آلات اتوماتیک و جدید بوده و در داخل پنج سالن مختلف در مساحتی حدود شش هزار مترمربع استقراریافته است.

      این فعال عرصه صنعت برق کشور پس از بیان این مطلب که مصرف‌کنندگان تولیدات شرکت پارس سوییچ وزارت نیرو و شرکت‌های بزرگ صنعتی هستند و بخشی از تولیدات آن‌ها به 11 کشور صادر می‌شود افزود: بخشی از تولیدات ما وابسته به مواد اولیه‌ای است که باید وارد کنیم و با توجه به شرایط تحریم با مشکلاتی مواجه هستیم. البته که ما باید راه خودمان را پیدا کنیم و متوقف نشویم. اما وجود بانک تجارت باعث شده نگرانی ما در این مسیر کمتر شود چراکه دوستان ما در بانک تجارت به‌اندازه خود ما دغدغه و نگرانی حل شدن مشکلات را دارند و در زمینه‌هایی که باهم در ارتباط هستیم تا به نتیجه رسیدن مسائل، به جد همکاری و پیگیری می‌کنند.

      لینک ویدیوی مصاحبه