بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 641
      مدیرعامل صنایع کابل کرمان:
      35 سال است که از خدمات بانک تجارت بهره‌مند هستیم
      صنایع کابل کرمان در سال 1363 در کرمان و در زمینی به مساحت 9 هکتار تأسیس شد که البته حدود 35 هزار مترمربع از این زمین برای احداث سوله‌ها و ساختمان‌ها در نظر گرفته شد.کابل‌های تلفنی، مخابراتی، برق، ابزار دقیق، کامپیوتری و کواکسیال ازجمله محصولات این شرکت است که در صنایع مختلفی چون پتروشیمی، نیروگاه‌ها، مترو و... استفاده می‌شود.

      حسین حاجی‌حسین‌لو، مدیرعامل صنایع کابل کرمان در گفتگویی با اشاره به بهره‌مندی این شرکت از ابزار و آلات پیشرفته و مهندسان مجرب و تکنسین‌های فنی گفت: استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و آزمایشگاه‌های مجهز باعث شده تا صنایع کابل کرمان در این عرصه بتواند جایگاه قابل قبولی را در کشور داشته باشد.

      وی افزود: شرکت صنایع کابل کرمان با دریافت مهر استاندارد و گواهی صلاحیت آزمایشگاه، ورود خیلی خوبی به بازار عرضه داشت و توانست محصولات تولیدی خود را به‌عنوان محصولاتی باکیفیت به بازار معرفی کند. بنابراین در راستای توسعه صنایع کابل کرمان و به‌منظور افزایش ظرفیت‌های تولیدی و تکمیل تولیدات خود، هیات‌مدیره و مدیریت صنایع کابل کرمان مبادرت به تأسیس و راه‌اندازی کارخانه دوم خود در شهرک صنعتی کاوه واقع در ساوه، به نام صنایع کابل کاویان کرد.

      حاجی‌حسین‌لو افزود: هم‌اکنون شرکت صنایع کابل کرمان با در اختیار داشتن بالغ‌بر 400 نفر پرسنل و تولید سالیانه 13600 تن قادر به تولید انواع کابل با استاندارد‌های داخلی و خارجی است.

      وی به موضوع صادرات اشاره کرد و گفت: مجموعه به‌صورت مستقیم برای صادرات اقدامی نکرده است اما محصولات ما به‌صورت غیرمستقیم، به کشورهای عراق، افغانستان و آذربایجان ارسال می‌شود.

      مدیرعامل صنایع کابل کرمان در ادامه، صنایع کابل کاویان را معرفی کرد و گفت: این کارخانه نیز همانند صنایع کابل کرمان دارای ماشین‌آلات پیشرفته و آزمایشگاه مجهز است و شروع تولیدات خود را از سال 1378 و با داشتن 200 نفر پرسنل آغاز کرد. این فعال عرصه صنعت در خاتمه گفت‌وگو به تعامل با بانک تجارت اشاره کرد و گفت: سابقه ارتباط ما با بانک تجارت به حدود 35 سال قبل بازمی‌گردد و این همکاری و ارتباط در زمینه‌های مختلفی چون تأمین اعتبارات داخلی و گشایش ال‌سی بوده است.

      حاجی‌حسین‌لو افزود: اینکه در همه این سال‌ها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بانکی خود را از طریق بانک تجارت انجام داده‌ایم دلایل مختلفی داشته که مهم‌ترین آن‌ها حسن برخورد کارکنان و مدیران بانک تجارت، سرعت عمل و ارائه خدمات مختلف بوده است.

      لینک ویدیوی مصاحبه