بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 1470
      زندگی در چهل سالگی زیباتر می‌شود
      شهین نجف‌زاده: از کار کردن با تجارت راضی‌ام
      سال 1338 در شهر شوشتر استان خوزستان به دنیا آمد. سال 1363 موفق شد در رشته بازیگری فوق دیپلم دریافت کند و کمی بعد در سال 1394 فعالیت حرفه‌ای‌اش را به عنوان گوینده در رادیو آغاز کرد. پس از آن، تجربه‌های فراوان دیگری در زمینه‌های طراحی لباس، طراحی صحنه سینما و تلویزیون و بازیگری سینما و تئاتر کسب کرد. او در آثاری همچون فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، سریال تلویزیونی «همه بچه‌های من» و سریال تلویزیونی «آیینه» فعالیت داشته است.

      زندگی در چهل سالگی  زیباتر می‌شود

      شهین نجف‌زاده، درباره فعالیت‌های هنری این روزهایش می‌گوید: «همان کارهای همیشگی! بیشتر در رادیو مشغول کار گویندگی هستم. به تازگی یک سریال به نام «ما و بی‌ما» را هم برای شبکه دو به پایان رسانده‌ام. هم‌چنین با مؤسسه نوین کتاب گویا در حال تولید کتاب‌های صوتی هستیم.»

      این هنرمند رادیو، تلویزیون و تئاتر درباره علاقه‌اش به کارهای هنری تصریح می‌کند: «هرکدام از این کارها  جذابیت خاص خودش را دارد. من همه این کارها را در کنار هم دوست دارم. هر کاری در هر عرصه‌ای حس خودش را دارد. در تلویزیون ارتباط با مخاطب بیشتر است که این هم جالب است. رادیو هم فضاهای تخیلی دارد که برایم جذاب است. سال‌هاست در رادیو  کار می‌کنم و مثل خانه اول من است.»

      حرف از چهل سالگی که به میان می‌آید، با خنده می‌گوید: «اصلاً چه کسی گفته که من چهل ساله شده‌ام؟» بعد ادامه می‌دهد: «به نظر من چهل سالگی، سن پختگی است. نگاه انسان به خیلی چیزها تغییر می‌کند. تا چهل سالگی، آدم تجربه‌هایی به‌دست می‌آورد و تازه بر اساس آن‌ها شروع می‌کند به عمیق دیدن چیزها و مسائل.  انگار آدم در این سن زندگی را طور دیگری می‌بیند؛ قشنگ‌تر می‌بیند.»

      مشتری همیشه راضی 

      او که حالا بیشتر از سی سال است که در بانک حساب فعال دارد، درباره آشنایی‌اش با تجارت می‌گوید: «حقیقت این است که ابتدا به خاطر کارم با این بانک آشنا شدم. صدا و سیما بانک تجارت را معرفی کرد و گفته بود که برای دریافت حقوق‌مان باید حسابی باز کنیم.  من هم از همان سال‌ها در این بانک حسابی افتتاح کردم که تا امروز  فعال است.»

      این‌طور که نجف‌زاده می‌گوید، صدا و سیما چند سالی است حساب‌هایش را به بانک دیگری انتقال داده:  «با این‌حال من همچنان با همان حساب قبلی‌ام و با شعبه‌ای که با آن کار می‌کردم، در ارتباط هستم و کارهای بانکی‌ام را  همان‌جا انجام می‌دهم.»

      گوینده کهنه‌کار رادیو تأکید می‌کند که همیشه  از کار با تجارت  رضایت داشته است: «چهل سالگی بانک تجارت را بسیار تبریک می‌گویم. تجارت، بانکی است که همیشه از کار کردن با آن راضی بوده‌ام.  در تمام شعبه‌هایی که مراجعه کرده‌ام، برخوردهای خیلی خوبی دیده‌ام و هیچ‌وقت نقصی در کار کارکنان ندیده‌ام.»