بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 291
      چهل‌سالگی اوجِ کمال و تجربه
      امیدوارم تا چند چهل‌سال دیگر هم فعالیت کنید
      ناهید مسلمی آذر ماه سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شد. دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیقی بود، اما گرایش و علاقه‌اش به هنر، او را به کلاس‌های تئاتر و دوره‌های هنری کشانده بود. سال 1357، با نقش‌آفرینی در نمایش «دیکته و زاویه»، فعالیت رسمی خود را در تئاتر آغاز کرد.

       

      سال 1369 نخستین تجربه بازیگری در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه هنری‌اش ثبت کرد و سال 1375 کار با رادیو را آغاز کرد. او این روزها بیشتر به‌خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی و سینما شناخته می‌شود. ناهید مسلمی  مادر شیدا خلیق است؛ بازیگری که اگرچه سابقه تئاتری‌اش به حدود دو دهه می‌رسد، اما در چند سال اخیر در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی هم نقش‌آفرینی کرده است.

      چهل‌سالگی، اوجِ کمال و تجربه

      او که کوله‌باری تجربه از روزهای چهل‌سالگی‌اش دارد، درباره این دوره از زندگی می‌گوید: «برای من معنای چهل سالگی در کمال نهفته است. از قدیم هم گفته‌اند، چهل‌سالگی مرز  کمال انسان  است. البته در نسل جدید این سن می‌تواند 20 و 30سالگی هم باشد،  اما  فکر می‌کنم چهل‌سالگی  اوج کمال و تجربه است.»

      چهل‌سالگی ناهید مسلمی با اتفاق‌های بزرگی در زندگی‌اش همراه بوده و  جزئیات آن را مثل روز به‌خاطر دارد:  «وقتی چهل‌ساله شدم،  دخترم شش ساله بود و او را به مدرسه می‌بردم. خانه‌ام را تازه عوض کرده بودم و به خیابان حافظ رفته بودم؛  جایی که به سالن‌های تئاتر نزدیک بود. تئاتر شهر، تالار وحدت و همه سالن‌های تئاتر و البته ساختمان رادیو همان اطراف بودند و من دنبال جایی بودم که به محل کارم نزدیک باشد.»

      او در همان سالِ پُرماجرا، به موفقیت‌های کاری خوبی دست پیدا کرد و فصل‌های جدیدی در پرونده هنری‌اش گشوده شد: «اوج کارهایم از همان سال شروع شد. مشغول تئاتر بودم و  کارهایم خیلی زیاد بود. تازه کارهای تلویزیونی را شروع کرده بودم که  نوبت فیلم‌های سینمایی رسید و کمی بعد هم رفتم سراغ رادیو.»

      دیدار در چهل‌سالگی

      نکته جالب داستان این است که او در چهل‌سالگی‌اش برای نخستین بار با تجارت آشنا شد و حسابی در بانک افتتاح کرد:  «همان سال بود که در بانک تجارت برای خودم حسابی باز کردم و  تا همین چندوقت پیش، تنها حساب بانکی‌ام همان حساب قدیمی تجارت بود. الان دقیقاً بیست سال است در این بانک حساب دارم.»

      سیستم بانکی مشتری‌مدار و کارکنان حرفه‌ای، دلایلی هستند که مسلمی  هنوز هم ارتباط  با این بانک را حفظ کرده است: «از همان زمان، بانک تجارت  پرسنل بسیار خوبی داشت. اتفاقاً با یکی از پرسنل آشنا شدم که محبت زیادی داشت  و او را به تئاتر خودم دعوت کردم. هنوز از هم باخبر هستیم و می‌دانم در کدام شعبه کار می‌کند.»

      او در پایان با تبریک چهل‌سالگی تجارت، می‌گوید: «از همه پرسنل بانک خیلی تشکر می‌کنم که در این سال‌ها برای من زحمت زیادی کشیدند؛ نه تنها برای من، برای همه مردم. البته به من کمک‌های ویژه‌ای کردند، چون می‌دانستند هنرمند هستم و خیلی گرم و صمیمی بودند. از تک‌تک این عزیزان ممنونم و امیدوارم فعالیت بانک تجارت تا چند چهل‌سال دیگر هم ادامه داشته باشد و موفق باشند.»