بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 705
      گفت‌وگو با شریفی، مدیر مالی کیوان مرغ پرطلایی مهاباد:
      بانک تجارت از اولین روز تاسیس شرکت در کنار ما قرار گرفت
      مرغداری کیوان مرغ پرطلایی مهاباد از جمله مجموعه‌هایی است که نه‌تنها در استان‌های غرب کشور بلکه در کشورهای همسایه نیز به دلیل تولید محصولات مختلف خود کاملا شناخته شده است. با توجه به اینکه کیوان مرغ پرطلایی از مشتری‌های قدیمی بانک تجارت است گفت‌وگویی با شریفی مدیرمالی کیوان مرغ پرطلا انجام دادیم تا با این مجموعه و ابعاد فعالیت آن بیشتر آشنا شویم.

      شرکت کیوان مرغ پرطلا در سال 1368 فعالیت خود را با یک واحد پنج هزار قطعه‌ای و دو نفر نیرو، توسط رضا سواری آغاز می‌کند.

      شریفی در ادامه به معرفی مدیرعامل این مجموعه پرداخت و گفت: آقای سواری در سال ۱۳۴۴ در یک خانواده متوسط کشاورز و دامدار متولد شده است که پس از اتمام دوران تحصیل و سربازی، کار خود را از سال ۱۳۶۳ با یک دستگاه موتورسکلیت، یک قفس خالی، یک ترازو و دو هزار تومان آغاز می‌کند که در نهایت در سال 1368 توانست یک واحد مرغداری ۵ هزار قطعه‏‏‌ای را با دو نفر پرسنل افتتاح کند.

      شریفی افزود: با گسترش و رشد کار، این مجموعه در حال حاضر با ۶ واحد به ظرفیت ۳۲۵هزار قطعه مرغ گوشتی و تولید سالیانه ۹۰۰۰ تن گوشت سفید و ۶ واحد مرغ مادر به ظرفیت ۲۰۵ هزار قطعه مرغ مادر و تولید ۳۵ میلیون تخم مرغ نطفه‌دار در دوره و یک واحد جوجه‏‌کشی با تولید سالیانه ۲۴ میلیون قطعه جوجه ‏یک روزه و یک کارخانه خوراک دام و طیور آبزیان به ظرفیت ۶۰هزار تن در سال و دو واحد کشتارگاه صنعتی به ظرفیت ۸ هزار قطعه در ساعت و یک واحد سردخانه زیر و بالای صفر به ظرفیت ۴۵۰۰ تن در سال و تأسیساتی بالغ بر ۸۰ هزارمتر مربع در زمین‌هایی به مساحت ۱۰۰ هکتار که همگی به فضای سبز و باغات نمونه تبدیل شده‏‌اند، فعال است.

      وی گفت: با این اتفاق زمینه اشتغال به طور مستقیم برای ۹۲۳ خانواده (حدود ۳۰۰۰ نفر عائله) و به طور غیر مستقیم در زیر بخش مربوطه و انواع شغل‌ها و صنوف به تعداد تقریبی (۳۵۰۰) خانواده فراهم شده است.

      شریفی در ادامه به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای همسایه اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تحریم‌ها مانعی برای ادامه فعالیت ما نبودند و ما با قوت تمام به کار خود ادامه دادیم. ما توانستیم به سرعت خودمان را در بازارهای خارج از کشور مطرح کنیم و محصولاتمان را به عراق، نخجوان و باکو صادر کنیم. امروز هم بازار صادراتی خوبی در عراق داریم. کیفیت محصولاتمان دلیل اصلی بود که موفق شدیم به بازارهای هدف راه پیدا کنیم.

      این فعال عرصه صنعت مرغداری در بخش دیگری از گفت‌وگو به تعامل و همکاری با بانک تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: سابقه همکاری ما با این بانک به اولین روزهای تاسیس شرکت بازمی‌گردد به صورتی که می‌توان گفت اولین شریک ما بانک تجارت بوده است و اگر بانک تجارت از ما حمایت نمی‌کرد شاید این اتفاقات محقق مهم و ارزشمند برای شرکت کیوان مرغ پرطلا رخ نمی‌داد.

      وی افزود: خوش‌بختانه در همه این سال‌ها بانک تجارت در زمینه‌های مختلف مانند تسهیلات و ارائه ضمانت‌نامه‌ها و پرداخت حقوق یار و یاور ما بوده است که نتیجه آن، شکل‌گیری مجموعه‌ای قابل اعتنا در صنعت مرغداری در غرب کشور است.

      لینک ویدیوی خبر