بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 1189
      محمد اکبری‌زاده ارجمند، مدیرعامل شرکت پوشش‌های مصنوعی آرتا
      بانک تجارت، شریک ارزشمندی برای تولیدکنندگان است
      شرکت پوشش‌های مصنوعی آرتا از حدود 24 سال قبل، فعالیت خود را در حوزه تولید مواد غذایی و به صورت مشخص در زمینه سوسیس و کالباس در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر آذربایجان شرقی آغاز می‌کند. مدیرعامل شرکت پوشش‌های مصنوعی آرتا این مجموعه در گفت‌وگویی با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت گفت: مهم‌ترین هدف ما از راه‌اندازی این شرکت، اشتغالزایی بود که در ادامه و از سال 1380 فعایت خود را به سمت تولید پوشش مصنوعی سوسیس و کالباس، از پلیمرهای مختلف سوق دادیم که گام بزرگی در این مسیر بود.

      محمد اکبری‌زاده ارجمند با بیان اینکه کارآفرینی مهمترین انگیزه فعالیت این شرکت است اظهار داشت: ما در حال حاضر دارای 120 نفر نیرو هستیم که بخشی از نیروهای ما بر اساس ایده و اندیشه‌ای که داشتیم افراد معلول هستند.

      وی گفت: معتقدیم افراد دارای معلولیت نیز باید در جامعه دیده و از حقوق متناسبی برخوردار شوند که خوشبختانه پس از جذب نیروهای دارای معلولیت توسط ما، دیگر تولیدکنندگان نیز تشویق شدند تا به این امر مبادرت ورزند.

      این تولیدکننده به مشکلات حوزه کاری خود اشاره کرد و افزود: مواد اولیه تولیدات ما از کشورهای خارجی وارد می‌شود که طبیعتا در ایام تحریم، با مشکلات مختلفی مواجه شدیم.

      اکبری‌زاده گفت: البته ما سعی کردیم مسیرهای جدیدی برای واردات پیدا کنیم اما متاسفانه با مشکلات متعددی مواجه شدیم و گاهی اوقات نیز موفق نمی‌شدیم که بخشی از موانع مرتبط با مسائل داخل کشور بوده که قابل رفع هستند.

      مدیرعامل شرکت پوشش‌های مصنوعی آرتا گفت: اگر می‌خواهیم تحریم را پشت سر بگذاریم باید شاهد همکاری‌های بیشتر با تولیدکنندگان و صنعتگران باشیم و اگر این زمینه فراهم می‌شود تا تولیدکننده‌ای بتواند تحریم را دور بزند و قدم مثبتی برای اقتصاد کشور بردارد باید با او همراهی کرد.

      مدیرعامل شرکت پوشش‌های مصنوعی آرتا در ادامه به نوع همکاری و ارتباط خود با بانک تجارت یاد کرد و افزود: بنده از سال 1361 در بانک تجارت حساب دارم و در این سال‌ها نیز فقط با این بانک کار کرده‌ام.

      وی افزود: از سال 1374 نیز تمام فعالیت‌های ارزی خود را با توجه به اینکه علاوه بر واردات مواد اولیه، صادرات نیز داریم با بانک تجارت انجام داده‌ام.

      اکبری‌زاده ارجمند به تعامل خوب شرکت خود با بانک تجارت اشاره کرد و گفت: بانک تجارت برای ما شریک خوبی بوده است و هر خواسته‌ای که داشته‌ایم دریغ نکرده است.

      وی از این شراکت به عنوان نقطه روشن و ارزشمند توسعه اقتصادی در کشور یاد کرد و اظهار داشت: در حال برنامه‌ریزی برای یک پروژه جدید هستیم که نیازمند اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان است که می‌توانیم این پول را از بانک بگیریم.

      اکبری‌زاده ارجمند افزود: نتیجه این اتفاق کارآفرینی و افزایش تولید و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است که از شراکت با ارزش ما و بانک تجارت حاصل می‌شود.

      لینک ویدیوی خبر